A 2000-es évek elején, az internet szárnypróbálgatásakor online saleses pozícióba akartak felvenni Magyarországon egy céghez. A kínált deal egyértelmű volt, alacsony fix fizetés mellé teljesítmény alapján tudnak jutalékot adni. Jeleztem, hogy egy tartalom nélküli weboldalon még nincs mit árulni, ezért már az induláskor fix fizetést szeretnék kérni, hogy egyáltalán felépítsük az oldalt. (Végül megkaptam, plusz a jutalékot is.)

Négyfős véleménycsapat váltja egymást hónapról hónapra a pódiumon.
Júniusban Iglódi Csaba tér vissza!


Ebben az időszakban találkozott a hagyományos világ, a tradicionális szabályokkal működő értékesítési szakma egy új, online-nak nevezett világgal, új rendszerekkel, lehetőségekkel, keretekkel. Már akkor éreztem, hogy magamért vagyok felelős, tudtam, mi az én szakmaiságom, célom és annak mi a fizetési struktúrája, de kellett a vállalat felismerése és rugalmassága is.
Ez az egyéni felelősség 2024-ben aktuálisabb, mint valaha. Az adott élethelyzetben, rövid és hosszú távú céljaim elérésében mi az a csomag – beleértve a fizetést is –, aminek révén száz százalékot tudok beletenni a munkámba, és még jól is érzem magam. Ezt viszont befolyásolja az a társadalmi és vállalati környezet, amiben élünk. Például nőként.


Az Eurobarométer alapján a magyarok 78 százaléka szerint a nők legfontosabb feladata az otthonukról és a családjukról való gondoskodás. A nemek közötti egyenlőséget mérő Gender Equality Index rangsorában 100-ból 53 ponttal uniós viszonylatban az utolsó előtti helyen vannak a magyarok.