A jövő a hajlítható telefonoké

A Honor célja, hogy emberközpontú innovációval világszinten ikonikus techmárkává váljon. „Jelentős összegeket fektetünk be kutatás-fejlesztésbe, mivel technológiai cégként a K+F erőfeszítéseink kulcsfontosságúak az innovatív terméktechnológiák fejlesztésében, azok pedig alapvetőek a márkánknak” – fogalmaz Kai Bai, a Honor Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője. A vállalat stratégiai megközelítése a hosszú távra összpontosít, nem pedig a rövid távú előnyökre, amelyek veszélyeztethetik a jövőnket.

A Honort 2013-ban alapították, eredetileg a Huawei almárkájaként: globális szinten – 2014 végétől Magyarországon is – forgalmaztak megfizethető készülékeket. A Honor 2020 novemberében levált a Huaweiről. Függetlenedése után a Honor azt a célt tűzte ki, hogy globális, ikonikus techmárkává váljon. „A márka és a vállalat jövője tekintetében is ez a törekvésünk. Függetlenségünk óta elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a fogyasztóknak eszközök és megoldások teljes portfólióját kínáljuk” – mondja Kai Bai. A Honor szerint minden terméket emberi szükségletekhez igazodva kell kifejleszteni, legyen szó akár a hétköznapokról, akár szakmai helyzetekről, mint amilyen az oktatás vagy a professzionális tartalomgyártás. Ennek eléréséhez a Honor gyorsan és sikeresen újraépítette kapcsolatait globális beszállítókkal és partnerekkel.

A függetlenedés után egyből kiterjedt kommunikációba kezdtünk olyan partnerekkel, mint a Google. Együttműködünk olyan csipgyártókkal, mint a Qualcomm, cégekkel, mint a Microsoft és az Intel. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy ne csak a kínai, hanem a nemzetközi piacokra is szállíthassunk termékeket.”