Digitális ugrás az agrárszektor növekedéséért: a Kramp jövőbiztos megoldásai

Az agrárszektor teljesítményének visszaesésére és az ágazatban lezajló változásokra reagál innovatív, digitális megoldásokkal a Kramp, így biztosítva a mezőgazdaságban és az építőiparban dolgozó ügyfelei növekedését, amihez nem csak nemzetközi alkatrész nagykereskedőként, hanem szakmai partnerként is hozzájárul. Bedekovits Csaba, a Kramp Hungary kereskedelmi igazgatója az agrárszektor jelenlegi kihívásairól és az azokra adott válaszlépésekről is beszélt. Szót ejtett továbbá a cég vevői elégedettség révén elért magyarországi sikereiről, digitális stratégiáiról, innovációs törekvéseiről és fenntarthatósági terveiről, valamint arról, hogy milyen perspektívaváltással erősítette meg a csapata elkötelezettségét.

DIGITÁLIS FEJLESZTÉSEK: NYELVI KORLÁTOKAT FELSZÁMOLÓ AI, VILLÁMGYORS SZÁLLÍTÁS

„A szárazság miatt nyilvánvalóan csökkent az agrárszektor teljesítménye, ami negatívan hat a vevőinkre és a gazdákra is” – mutatott rá Bedekovits Csaba, megjegyezve, hogy az agrárgépek eladásán túl az alkatrész-értékesítésben az AKI mérése alapján 2024 első felében 6 százalékos visszaesés történt. A Kramp Hungary termékfrissítéssel és digitális fejlesztésekkel ellensúlyozza a negatív trendeket – láthatóan sikeresen, hiszen nagyarányú forgalom- és piacrész-növekedést ért el, jórészt a modern e-kereskedelmi stratégiájának köszönhetően.

A webshopjuk AI-val optimalizált keresője jelentősen megkönnyíti az alkatrészek elérését, míg az új online vevőszolgálati rendszer gyorsabb, jobb szakmai támogatást nyújt. A mesterséges intelligencia segítségével „megszűnnek a határok: a specialisták gyorsabban reagálhatnak a vásárlói igényekre”, hiszen egy magyar nyelven feltett kérdésre a külföldi szakértő a saját anyanyelvén reagálhat, de az AI magyarul jeleníti meg a választ. Fejlett logisztikai szolgáltatásaik lehetővé teszik, hogy egy délután 4-ig leadott rendelést már másnap reggel kézbesítsenek, ami a mezőgazdasági munkák idején óriási jelentőséggel bír. Ezt a jól működő rendszert is képesek ugyanakkor tovább javítani: új céljuk az, hogy elkülönítsék a sürgős és kevésbé sürgős megrendeléseket, így fenntarthatóbb és költséghatékonyabb szállítást biztosíthatnak, csökkentve a partnereik beszerzési költségeit.