Telt házzal futott a harmadik Money Summit rendezvényünk a Corinthia Budapestben. Nem győztük kapkodni a fejünket a magyar pénzügyi világ fontos arcainak jótanácsai közt, íme tíz tanulság.
„Én maradok az inflációkövető állampapírban, újra emelkedő inflációra számítok. De ebben van egy lustasági faktor is. Lehet, hogy lesz egy rossz évem, de utána megint jó lehet” – Varga Zoltán
(Central Médiacsoport).
„Én maradok az inflációkövető állampapírban, újra emelkedő inflációra számítok. De ebben van egy lustasági faktor is. Lehet, hogy lesz egy rossz évem, de utána megint jó lehet” – Varga Zoltán
(Central Médiacsoport).
„Magyarország határmenti ország. Egy órán belül át tudsz menni bárhová, és ott vásárolnak az emberek. Ezért esik ki a fogyasztás egy része” – Jaksity György (Concorde Értékpapír).
„Magyarország határmenti ország. Egy órán belül át tudsz menni bárhová, és ott vásárolnak az emberek. Ezért esik ki a fogyasztás egy része” – Jaksity György (Concorde Értékpapír).
„Aszimmetrikusak a kockázatok. Sokkal nagyobb a kockázata annak, hogy 25 százalékot gyengül a forint, minthogy ugyanennyit erősödik” – Zsiday Viktor (Hold Alapkezelő).
„Az aranyban továbbra is nagy potenciál van, a jegybankok veszik, mint a cukrot, ömlik a pénz az aranyalapokba” – Virovácz Péter (ING).
„Az aranyban továbbra is nagy potenciál van, a jegybankok veszik, mint a cukrot, ömlik a pénz az aranyalapokba” – Virovácz Péter (ING).
„A fejlett kötvényekben most kisebb potenciál van, a német, amerikai kötvényekben 2025 második, harmadik negyedévében trendforduló jön” – Trippon Mariann (CIB).
„A fejlett kötvényekben most kisebb potenciál van, a német, amerikai kötvényekben 2025 második, harmadik negyedévében trendforduló jön” – Trippon Mariann (CIB).
„Az átsúlyozás a román piacról a lengyel és a magyar irányba igenis időszerű” – Fazekas Gábor (OTP Global Markets). Bal szélen Ács Gábor házigazda, középen Bukta Gábor elemzési vezető (Concorde Értékpapír).
„Az átsúlyozás a román piacról a lengyel és a magyar irányba igenis időszerű” – Fazekas Gábor (OTP Global Markets). Bal szélen Ács Gábor házigazda, középen Bukta Gábor elemzési vezető (Concorde Értékpapír).
„Ha nem tudsz tíz érvet felsorakoztatni egy cég mellett vagy ellene, akkor nem tudsz eleget a cégről, ne is foglalkozz vele” – Szabó László (Hold Alapkezelő).
„Ha nem tudsz tíz érvet felsorakoztatni egy cég mellett vagy ellene, akkor nem tudsz eleget a cégről, ne is foglalkozz vele” – Szabó László (Hold Alapkezelő).
„Nem hiszek abban, hogy a háromezer milliárd lejáró állampapír 27 százaléka az ingatlanpiacra áramlik” – Sándorfi Balázs (Bankmonitor).
„Nem hiszek abban, hogy a háromezer milliárd lejáró állampapír 27 százaléka az ingatlanpiacra áramlik” – Sándorfi Balázs (Bankmonitor).
„Úgy mutat gyorsuló tendenciát az áremelkedés az ingatlanpiacon, hogy még meg se csapta az orrunkat a pénzeső illata” – Balogh László (Ingatlan.com).
„Úgy mutat gyorsuló tendenciát az áremelkedés az ingatlanpiacon, hogy még meg se csapta az orrunkat a pénzeső illata” – Balogh László (Ingatlan.com).
„A véleményem nem a kriptóról változott meg, hanem a hagyományos pénzről. Egyre kevesebbet ér, e tekintetben egyre jobban hasonlít a kriptóra” – Péterffy Tamás, a leggazdagabb magyar (Interactive Brokers) távolról. Kérdezi: Ács Gábor és a főszerkesztő, Galambos Márton.
„A véleményem nem a kriptóról változott meg, hanem a hagyományos pénzről. Egyre kevesebbet ér, e tekintetben egyre jobban hasonlít a kriptóra” – Péterffy Tamás, a leggazdagabb magyar (Interactive Brokers) távolról. Kérdezi: Ács Gábor és a főszerkesztő, Galambos Márton.
Folytatás Forbes Tech Summit november 14., Corinthia Budapest Forbes Afterwork december 3., DNB Budapest (Marriott Hotel) Forbes Flow All Stars december 11., Corinthia Budapest A programváltozás jogát fenntartjuk, friss infók a forbes.hu/esemenyek aloldalon!
A digitális technológia világában ritkák az igazán korszakalkotó innovációk. Katarína Dörnerová, a SWEET.TV igazgatója megosztotta meglátásait a harmadik évezred hirdetési technológiáiról, a Smart TV képernyőkön megjelenő vásárlásra alkalmas (shoppable) hirdetésekről és a streaming felület franchise-ról. A SWEET.TV Group az elmúlt néhány évben gyors ütemű növekedésen és terjeszkedésen ment keresztül. Hogy sikerült ezt elérni? Cégünk sikeresen […]
A digitális technológia világában ritkák az igazán korszakalkotó innovációk. Katarína Dörnerová, a SWEET.TV igazgatója megosztotta meglátásait a harmadik évezred hirdetési technológiáiról, a Smart TV képernyőkön megjelenő vásárlásra alkalmas (shoppable) hirdetésekről és a streaming felület franchise-ról.
ASWEET.TV Group az elmúlt néhány évben gyors ütemű növekedésen és terjeszkedésen ment keresztül. Hogy sikerült ezt elérni?
Cégünk sikeresen működik Magyarországon és 18 másik kelet-európai, balti és balkáni országban. Több mint 10 millió felhasználónk van, akik már kipróbálták a szolgáltatást. A SWEET.TV streaming felület minőségi tartalmakat kínál a magyar nézőknek, az egész család számára: 120+ vezető tévécsatornát, 1000+ filmet, Disney és Paramount premiereket és még sok mást. De a gyors növekedés egyik fő oka az volt, hogy sikerült integrálnunk a legmodernebb technológiai megoldásokat. Ma a SWEET.TV a közönségelérés innovatív ökoszisztémája, egy hatékony eszköz a média és az üzleti világ számára, ami fejlett hirdetési megoldásokat kínál Magyarországon.
Milyen típusú technológiákról beszélünk?
Olyan technológiákról van szó, amelyek egyre komolyabb szerepet játszanak a televíziós és digitális reklámpiacok átalakításában és egységesítésében.
A hagyományos televíziós hirdetés még mindig rengeteg lehetőséget kínál, viszont egy ideje lényeges változást látunk a fogyasztói magatartásban. Az emberek akkor akarják nézni a kedvenc tartalmaikat, amikor az nekik kényelmes, és úgy, hogy igazodjon a preferenciáikhoz. Emellett pedig évről évre növekedést figyelhetünk meg az okostévék értékesítésében.
A világ vezető marketingesei most a CTV-ben (Connected TV) rejlő lehetőségeket kutatják, mint a jövőbeli növekedés egyik ígéretes útját. A Statista Market Insights szerint például 2024-ben a CTV reklámköltés Európában várhatóan eléri a 2,77 milliárd eurót, ami 5,26 százalékos növekedést jelent. A cégek egyre nagyobb hajlandósággal fektetnek abba, hogy a vásárlók otthonában, a nagyképernyőn keresztül hirdessenek.
Hogyan működik ez a típusú hirdetés?
Ilyen például a SWEET.TV platformon a FAST-modell (Free Ad-Supported Streaming TV, azaz ingyenes, reklámbevételekből támogatott streaming televíziózás), ami a CTV-szegmensben egy úttörő lineáris hirdetési formátum. Nagyban hasonlít a hagyományos televíziós reklámozáshoz, csak ez digitális környezetben zajlik. A targetálás a brand egyedi igényeihez igazítható, és egy speciális szoftver (DSP) biztosítja a mérőszámok átláthatóságát és pontosságát.
FAST-technológiánk kompatibilis szinte minden CTV operációs rendszerrel és egyéb típusú készülékkel, még régebbi modellekkel is.
A SWEET.TV a Samsung globális partnere. Mik ennek az együttműködésnek a sajátosságai?
Megtisztelő számunkra, hogy 2018 óta együttműködhetünk a Samsunggal. Azóta bebizonyítottuk, hogy megbízható partner vagyunk egy csúcstechnológiás termékkel, és így fejlődhetett a partnerségünk globális együttműködéssé. 2024-től kezdve a Samsung Smart TV távirányítói Magyarországon és 17 másik európai országban külön SWEET.TV gombot kapnak az olyan nemzetközi óriások mellett, mint a Netflix, a Disney+ vagy az Amazon Prime. Ez gyors és egyszerű hozzáférést nyújt a felhasználóinknak a platformunkhoz. A SWEET.TV pedig közvetlen hozzáférést kap az okostévé-tulajdonosok többmilliós közönségéhez.
Ráadásul megkönnyítjük a SWEET.TV elérését az okostévéken azáltal, hogy elhelyezzük az alkalmazást a kezdőlapon, ami a tv bekapcsolásakor azonnal látszik. Ez növeli a FAST-modell hatókörét és összességében a platform közönségének elérését is.
A SWEET.TV egyik egyedülálló ajánlata a streaming felület franchise. Ki a célközönsége ennek, és mitől olyan különleges?
A B2C szegmens mellett a SWEET.TV vállalati megoldásokat is kínál más piaci szereplők számára. Ebbe beletartozik az ОТТ megoldások professzionális auditálása, testreszabható – úgynevezett white-label – OTT platform fejlesztése és egy kulcsrakész üzleti megoldás: a SWEET.TV franchise. Ez a franchise a kiskereskedők, a távközlési vállalatok és az internetszolgáltatók igényeit szem előtt tartva lett kialakítva. Segít nekik abban, hogy 3-4 hónap alatt elindítsanak egy streaming vállalkozást a SWEET.TV márkanév alatt, egy kész technológiai bázis, 24/7/365 támogatás, monetizációs eszközök, növekedési stratégiák, tartalmi szakértelem és 16 éves tapasztalat segítségével. Egy partner számára ez azt jelenti, hogy 4-5 évet és több tízmillió eurót takarít meg azzal, hogy nem kell saját ОТТ megoldást kidolgoznia, és azt tesztelnie, fejlesztenie és karbantartania.
A franchise-átvevő számára a legfőbb előny az, hogy a streaming platform segítségével szinergiát teremthet és fellendítheti alapvető üzletágát. Ez növekedést eredményez piaci kapitalizációban, forgalomban és a felhasználónkénti átlagos bevételben (ARPU) az előfizetési díj, a hirdetések monetizálása és számos más eszköz segítségével. Emellett a platform értékes eszközként szolgál a rendszeres marketingkommunikációhoz is a franchise-átvevő és az ügyfelei között.
Sikerrel zajlott le a GOLDBECK munkavállalóinak dedikált Create Together elnevezésű konferencia. Az idei esemény nem csak a figyelemre méltó témák és előadók, illetve az ismét színre lépő MI-alapú moderátor miatt volt különleges, hanem azért is, mert a CEE South-hoz ezúttal a CEE North is csatlakozott, tovább növelve a régiós közösség létszámát. Egy hely, ahol a […]