A kisgyerekeket is érdekli a pénz, a pénzzel kapcsolatos kérdések, de nem könnyű az ő nyelvükön elmagyarázni az alapokat sem. Az Erste és a Pagony közös kiadásában megjelent mesekönyv rengeteget segíthet ebben. Valószínűleg minden szülő került már abba a helyzetbe, hogy gyerekének el kellett magyaráznia: a pénznek bizony értéke van, azt meg kell keresni, a […]
A kisgyerekeket is érdekli a pénz, a pénzzel kapcsolatos kérdések, de nem könnyű az ő nyelvükön elmagyarázni az alapokat sem. Az Erste és a Pagony közös kiadásában megjelent mesekönyv rengeteget segíthet ebben.
Valószínűleg minden szülő került már abba a helyzetbe, hogy gyerekének el kellett magyaráznia: a pénznek bizony értéke van, azt meg kell keresni, a bankkártya nem egy mágikus eszköz, hanem azon is csak korlátozott mennyiségű pénz van, tehát nem tudja vagy nem akarja a huszonnyolcadik valamit megvenni neki. És ez még az egyszerűbb esetek egyike. Mit mondunk akkor, ha gyermekünk egy filléres játékot cserél el egy barátjával egy drágára, vagy ha netalán előkerül a hitel vagy a kamat fogalma, akár egy reklám kapcsán.
Megtalálni az utat a legkisebbekhez
Az Ersténél nagy figyelmet fordítanak a pénzügyi tudatosság fejlesztésére, ám az egészen fiatal, nagyobb óvodás, kisiskolás korosztályhoz eddig nem jutottak el. „Tudjuk, hogy minél korábban kezdünk valamit tanulni, annál könnyebb lesz később mélyíteni az ismereteket. Egy közös gondolkodás során világossá vált, hogy a legkisebbeknél is érdemes elkezdeni a pénzügyi ismeretek terjesztését, csakhogy eddig nem talált senki igazán jó utat hozzájuk” – idézi fel Murányi Linda, az Erste PR és belső kommunikációs vezetője, aki maga is egy kisgyerek édesanyja. És akkor jött az ötlet, hogy egy jó mese milyen sokat tud segíteni a szülőknek. „Könnyű visszautalni rá a gyereknek, például azt mondani: hát emlékszel, abban a mesében is az volt, hogy nem raktak rendet, aztán pedig nem találták a kedvenc játékukat.”
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A […]
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A szolgáltatás kétféle kritériummal érhető el: 10 millió forint vagyon, vagy havi 750 ezer forint jóváírás a bankszámlán. Aki valamelyiket teljesíti, automatikusan Magnifica ügyféllé válik.
A MAGNIFICA ÜGYFELEK EGYEDI LEHETŐSÉGEI
Minden Magnifica ügyfél saját dedikált bankárhoz kerül, aki „személyesen vagy telefonon évente kétszer érdemben egyeztet ügyfeleivel” – magyarázta Vasas Norbert, hozzátéve: „a kapcsolattartás segít a személyre szabott pénzügyi tanácsadásban, és különösen fontos a csalások elkerülésében, hiszen a rendszeres kommunikáció miatt az ügyfelek biztosak lehetnek benne, hogy megfelelő szakemberrel dolgoznak.” A tanácsadás az Intesa Sanpaolo Group egyedi vagyontervezési rendszerének segítségével történik, így a nemzetközi tapasztalat a csoporthoz tartozó CIB Bank helyi szolgáltatásaiba is integrálódik. Vasas Norbert szerint „az Intesa Sanpaolo évszázados szakértelme hatékonyan jelenik meg a Magnifica szolgáltatásban”: az ügyfelek vagyonukat különböző kötvényekbe, részvényekbe és befektetési alapokba helyezhetik, amelyhez a bankárok szakértői segítséget nyújtanak.
Az üzletágvezető hangsúlyozta: „a legfontosabb talán az, hogy tanácsainkkal segítünk jól kezelni a saját vagyonukat”, és ez az ügyfél kockázatvállalási hajlandóságának, termékismeretének és ESG-igényeinek megfelelően történik.
A prémium ügyfeleknek olyan exkluzív szolgáltatások is elérhetőek, mint a CIB Visa Inspire Platinum és a Mastercard Gold betéti bankkártyák, amelyek többek között kényelmes reptéri várakozási lehetőséget, utasbiztosítást tesznek lehetővé.
KOMPLEX SZOLGÁLTATÁS, ÜGYFÉLEDUKÁCIÓVAL ÉS 24 ÓRÁS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL
A Magnifica nyilvánvaló előnyein túl a CIB Bank fontosnak érzi, hogy videós oktatóanyagokban röviden és tömören elmagyarázza a részvények, a kötvények és a vegyes alapok széles palettája révén kínált pénzügyi diverzifikáció előnyeit, illetve a megtakarítási programok és termékek működését. „Az ügyfelek visszajelzései alapján ezek az edukációs anyagok segítenek abban, hogy jobban megértsék a pénzügyeiket, és tudatosabb döntéseket hozzanak” – mondta az üzletágvezető, hozzátéve: az Intesa Sanpaolo tapasztalatai és a gazdasági helyzetértékelés lehetővé teszi, hogy a Magnifica szolgáltatások „a piaci ingadozások ellenére is többletértéket termeljenek az ügyfeleknek.”
Ha mindez nem lenne elég, a Magnifica ügyfélkör számára is elérhető a telefonos ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, ha sürgős pénzügyi kérdések merülnének fel, például gyors tranzakcióra van szükség, esetleg kártyával vagy online bejelentkezéssel kapcsolatos probléma adódik. (x)
További információk a CIB Bank prémium banki szolgáltatásáról:
„A tájékoztatás nem teljes körű. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, befektetési tanácsnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése. A befektetési döntést minden esetben a befektető hozza meg. A CIB Bank által nyújtott befektetési szolgáltatások tekintetében a Bank mindenkor hatályos Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó Üzletszabályzata és Díjjegyzéke az irányadó. A CIB Bank Zrt.-t nem terheli semminemű felelősség a befektető által hozott befektetési döntésekért, azok eredményéért, a befektetések kiválasztásából, illetőleg a piaci fejleményekből esetlegesen bekövetkező károkért. 2025. január 1-étől a jóváírási kritérium 800 ezer forintra változik.”
„A CIB Visa Inspire Platinum és a CIB Mastercard Gold betéti bankkártya esetében a tájékoztatás nem teljes körű, célja kizárólag a figyelem felkeltése. Az igénylésre és a termékre vonatkozó részletes feltételeket a Fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, valamint a Fogyasztók részére szóló Bankkártyákra vonatkozó Különös Üzletszabályzat, a költségeket és díjakat pedig a magánszemélyek részére szóló Bankkártya kondíciós lista tartalmazza.”
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
Rábai József vadászat közben halgazdaságra akadt. Mondhatni, impulzusvásárlás volt, a hely hangulata és szépsége vonzotta be. Ma Kisbajcsról származik az egyetlen magyar kaviár, és a Bajcshal Kft. adta a 2016-os Bocuse d’Or-döntő kecsegéit is. És akkor még ott vannak a sügérek, a csuka, a harcsa, no, meg a pisztráng.
Az influenszerek véleménye, különösen a nagy elérésű tartalomgyártóké, sok esetben nagyobb befolyással bír bizonyos márkák, események megítélésére, mint a hagyományos média. A talent menedzsmenttel is foglalkozó PFR csoport ezt az trendet már 2014-ben felismerte. Csiszár Gergő vezetésével egy olyan működési modellt alakítottak ki, amiben bár a kreátorok kapják a központi szerepet, az együttműködések hatása mind […]