A palotanegyedbéli Fiktív nagyon is valóságos: magabiztos, szerzői és újrainduló-formálódó állapotában is határozottan ajánlható. Most kell menni.
A Fiktív helyén, azonos néven régóta étterem áll a Krúdy utca sarkán, én is jártam korábbi változatában. A környék eddig sem volt elveszve, de mostanra, hogy a kerület körúton túli része is stabilan visszacsatlakozik a civilizációba, még erőteljesebben magára talált. Szombat este középoktóberben is elevenek a teraszok – egy kerület olyanoknak, akik hétköznap is budapestiek, miután a Ryanair elrepül.
A néhai Fiktívnek viszont lényegében csak a neve és a lokációja maradt meg: bisztrós dizájnnal, hangsúlyos bárpulttal és szerdától szombatig kapható degusztációs menüvel indították újra szeptember elején, a konyhán a jó nevű magyar konyhákban edződött Tatai Mártonnal. Ha jól követem, itt hagyták először elszabadulni, és vacsora közben nagyon hamar kiderül, hogy jó ötlet volt.
A ház kenyerét adó őskovászt számos forrásból éltetik, meséli Kovács Orsolya sommelier – Orsolya egész este jó ütemben adagolja a történeteket. A vajat belül sült hagymakrém, kívül fermentált zöldborsópor dobja fel, máris egy sztorival és ennyivel beljebb vagyunk. A következő üdvözlő falatban sziszifuszi módon kicsontozott, füstös kacsanyelv ül tócsnira halmozott tárkonyos, petrezselymes almakockákra, aztán paradicsom- és kápiavíz körít egy magában kicsit pasztellhatású, de a vibráló lét szépen ellenpontozó kecskejoghurtmousse-t a tényleges első fogásban.
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A […]
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A szolgáltatás kétféle kritériummal érhető el: 10 millió forint vagyon, vagy havi 750 ezer forint jóváírás a bankszámlán. Aki valamelyiket teljesíti, automatikusan Magnifica ügyféllé válik.
A MAGNIFICA ÜGYFELEK EGYEDI LEHETŐSÉGEI
Minden Magnifica ügyfél saját dedikált bankárhoz kerül, aki „személyesen vagy telefonon évente kétszer érdemben egyeztet ügyfeleivel” – magyarázta Vasas Norbert, hozzátéve: „a kapcsolattartás segít a személyre szabott pénzügyi tanácsadásban, és különösen fontos a csalások elkerülésében, hiszen a rendszeres kommunikáció miatt az ügyfelek biztosak lehetnek benne, hogy megfelelő szakemberrel dolgoznak.” A tanácsadás az Intesa Sanpaolo Group egyedi vagyontervezési rendszerének segítségével történik, így a nemzetközi tapasztalat a csoporthoz tartozó CIB Bank helyi szolgáltatásaiba is integrálódik. Vasas Norbert szerint „az Intesa Sanpaolo évszázados szakértelme hatékonyan jelenik meg a Magnifica szolgáltatásban”: az ügyfelek vagyonukat különböző kötvényekbe, részvényekbe és befektetési alapokba helyezhetik, amelyhez a bankárok szakértői segítséget nyújtanak.
Az üzletágvezető hangsúlyozta: „a legfontosabb talán az, hogy tanácsainkkal segítünk jól kezelni a saját vagyonukat”, és ez az ügyfél kockázatvállalási hajlandóságának, termékismeretének és ESG-igényeinek megfelelően történik.
A prémium ügyfeleknek olyan exkluzív szolgáltatások is elérhetőek, mint a CIB Visa Inspire Platinum és a Mastercard Gold betéti bankkártyák, amelyek többek között kényelmes reptéri várakozási lehetőséget, utasbiztosítást tesznek lehetővé.
KOMPLEX SZOLGÁLTATÁS, ÜGYFÉLEDUKÁCIÓVAL ÉS 24 ÓRÁS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL
A Magnifica nyilvánvaló előnyein túl a CIB Bank fontosnak érzi, hogy videós oktatóanyagokban röviden és tömören elmagyarázza a részvények, a kötvények és a vegyes alapok széles palettája révén kínált pénzügyi diverzifikáció előnyeit, illetve a megtakarítási programok és termékek működését. „Az ügyfelek visszajelzései alapján ezek az edukációs anyagok segítenek abban, hogy jobban megértsék a pénzügyeiket, és tudatosabb döntéseket hozzanak” – mondta az üzletágvezető, hozzátéve: az Intesa Sanpaolo tapasztalatai és a gazdasági helyzetértékelés lehetővé teszi, hogy a Magnifica szolgáltatások „a piaci ingadozások ellenére is többletértéket termeljenek az ügyfeleknek.”
Ha mindez nem lenne elég, a Magnifica ügyfélkör számára is elérhető a telefonos ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, ha sürgős pénzügyi kérdések merülnének fel, például gyors tranzakcióra van szükség, esetleg kártyával vagy online bejelentkezéssel kapcsolatos probléma adódik. (x)
További információk a CIB Bank prémium banki szolgáltatásáról:
„A tájékoztatás nem teljes körű. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, befektetési tanácsnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése. A befektetési döntést minden esetben a befektető hozza meg. A CIB Bank által nyújtott befektetési szolgáltatások tekintetében a Bank mindenkor hatályos Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó Üzletszabályzata és Díjjegyzéke az irányadó. A CIB Bank Zrt.-t nem terheli semminemű felelősség a befektető által hozott befektetési döntésekért, azok eredményéért, a befektetések kiválasztásából, illetőleg a piaci fejleményekből esetlegesen bekövetkező károkért. 2025. január 1-étől a jóváírási kritérium 800 ezer forintra változik.”
„A CIB Visa Inspire Platinum és a CIB Mastercard Gold betéti bankkártya esetében a tájékoztatás nem teljes körű, célja kizárólag a figyelem felkeltése. Az igénylésre és a termékre vonatkozó részletes feltételeket a Fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, valamint a Fogyasztók részére szóló Bankkártyákra vonatkozó Különös Üzletszabályzat, a költségeket és díjakat pedig a magánszemélyek részére szóló Bankkártya kondíciós lista tartalmazza.”
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
Egyszerre épít a már közismert megbízhatóságára és a forradalmian új tervezési eljárásokra és technológiai megoldásokra a Kia, hogy az autózás fenntartható, de egyben kényelmes jövőjét építse. A márka hamarosan egy új szegmensben is megmutatja, hogyan lehet kihasználni a fejlődés kínálta lehetőségeket. Másfél évtized nem túl hosszú idő egy autógyártó életében, de a Kia mind globálisan, […]
A péntek, ami évről évre egyre hosszabb és egyre feketébb. Mit tett az infláció a vásárlás ünnepével, egyáltalán van-e mit ünnepelni rajta 2024-ben, az internetes csalók korában?
Az agrárszektor teljesítményének visszaesésére és az ágazatban lezajló változásokra reagál innovatív, digitális megoldásokkal a Kramp, így biztosítva a mezőgazdaságban és az építőiparban dolgozó ügyfelei növekedését, amihez nem csak nemzetközi alkatrész nagykereskedőként, hanem szakmai partnerként is hozzájárul. Bedekovits Csaba, a Kramp Hungary kereskedelmi igazgatója az agrárszektor jelenlegi kihívásairól és az azokra adott válaszlépésekről is beszélt. Szót […]
A digitális technológia világában ritkák az igazán korszakalkotó innovációk. Katarína Dörnerová, a SWEET.TV igazgatója megosztotta meglátásait a harmadik évezred hirdetési technológiáiról, a Smart TV képernyőkön megjelenő vásárlásra alkalmas (shoppable) hirdetésekről és a streaming felület franchise-ról. A SWEET.TV Group az elmúlt néhány évben gyors ütemű növekedésen és terjeszkedésen ment keresztül. Hogy sikerült ezt elérni? Cégünk sikeresen […]