Béres Csepp és gumivitamin, lócitrom és családi alkotmány, veszteségek és napelem-beruházás. Interjú apával és fiával egy magyar családi cég
második generációváltásáról.
Idén szeptemberben a harmadik generáció veszi át a Béres Gyógyszergyár vezetését: a Béres Cseppet több mint ötven éve feltaláló idősebb Béres József unokája, Marcell lesz az elnök édesapja, Béres József után. Ugyanekkor nővére, Melinda a kommunikációs feladatokat kapja meg édesanyjától, és új vezérigazgatója is lesz a Béresnek.
A cég megélt már néhány nehezebb időszakot, onnantól, hogy a Béres Csepp miatt először kuruzslónak kiáltották ki a legidősebb Bérest, mielőtt találmányát gyógyszernek minősítették volna, odáig, hogy átmenetileg a többszörösére nőttek a vállalat energia- és alapanyagköltségei, és a válságban az emberek kevesebbet áldoztak vitaminokra és étrend-kiegészítőkre. Közben a konkurencia is fokozódik: az étrend-kiegészítők piacán újabb és újabb márkák tűnnek fel, innovatívabbnak, természetesebbnek és jobban felszívódónak mondott, sokszor tudományos megalapozottságot nélkülöző szerekkel.
De a Béres magabiztosan piacvezető a vitamin- és ásványianyag-készítmények magyarországi piacán, és miközben a legnagyobb magyar tulajdonú gyógyszergyár, az utóbbi tíz évben tízről huszonöt százalékra növelte a bevételében az export arányát, és ma már tizenkilenc országban kaphatók a Szolnokon gyártott termékek.
A Visa exkluzív szolgáltatáscsomagja olyan ügyfelek számára jelenthet megoldást, akiknek fontos, hogy utazásaik és mindennapjaik is a lehető legnagyobb kényelemben teljenek, és minél kevesebb időt kelljen olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek elviszik a fókuszt a legfontosabb teendőikről és terveikről. A Visa Gold, Platinum, Infinite lakossági és üzleti kártyákkal kényelmesen és biztonságosan fizethetünk szerte a világon, ugyanakkor […]
A Visa exkluzív szolgáltatáscsomagja olyan ügyfelek számára jelenthet megoldást, akiknek fontos, hogy utazásaik és mindennapjaik is a lehető legnagyobb kényelemben teljenek, és minél kevesebb időt kelljen olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek elviszik a fókuszt a legfontosabb teendőikről és terveikről. A Visa Gold, Platinum, Infinite lakossági és üzleti kártyákkal kényelmesen és biztonságosan fizethetünk szerte a világon, ugyanakkor a prémium kategóriás Visa kártyáknak ezentúl még sok további előnyük van.
A Visa Prémium Program szolgáltatásai a legelfoglaltabb üzletemberek számára is mindig kéznél vannak, legyen szó üzleti utakról vagy a napi munkafolyamatokról. A Visa felmérése szerint[1] egy bizonyos jövedelmi szint felett az emberek kifejezetten keresik azokat a kényelmi szolgáltatásokat, amelyek gördülékenyebbé teszik a mindennapjaikat. Ebben a Visa Prémium Program hathatós segítséget nyújt, hiszen a felgyorsult életvitelhez szükséges megoldások széles skáláját kínálja.
A Visa Prémium Program különleges előnyöket kínál a reptéri és asszisztencia szolgáltatások terén. Az üzleti utazók számára különösen fontosak az utazásszervezés során igénybe vehető concierge szolgáltatások, valamint a prémium reptéri várók által nyújtott kényelmes várakozás lehetősége. Járatkésés vagy -törlés esetén pedig a Visa leveszi ügyfelei válláról az ügyintézés terhét.
A kártyabirtokosok a Visa Luxushotel kollekciójában lévő szállodák exkluzív szolgáltatásait is élvezhetik, a Bidroom rendszerrel pedig kedvező szállásajánlatokban részesülhetnek anélkül, hogy a kényelemből és a színvonalból engedniük kéne.
A Visa Prémium Program által nyújtott előnyök nem korlátozódnak kizárólag az utazásra. A program a napi teendők során is segítségünkre van, legyen szó akár egy sürgős ajándékküldésről, egy nehezen elérhető éttermi asztalról, egy exkluzív eseményre szóló belépőről vagy akár egy sürgős javításról a lakásban.
A Visa Prémium Program tagjai számára elérhető egy különleges orvosi telekonzultációs lehetőség is, amelynek keretében a kártyakibocsátó feltételei szerint magyarországi belgyógyász szakorvossal egyeztethetnek díjmentesen.
Ráadásul a Visa Prémium Program weboldalán keresztül minden hónapban új, magyarországi kereskedők kedvezményes és exkluzív ajánlatait érhetik el a kártyabirtokosok.
[1] Forrás: Understanding the European Affluent Consumer felmérés, amelyet 8 országban végeztek el (Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Németország, Lengyelország, Svájc, Törökország és Csehország). A Visa megbízásából az Ipsos 160 kvalitatív interjút készített magasabb jövedelmi kategóriájú lakosokkal. Kvantitatív kutatásukat piaconként 750-1116 fő online felmérésével végezték.
[2] A Visa fenntartja annak jogát, hogy a tájékoztatásban szereplő termékek és szolgáltatások kondícióit módosítsa.
Európa egyik legjobban besétálható városa és egy különleges vidék, a hegyek és az óceán találkozása, híres konyhával és hűvös eleganciával. Bilbaóban és Baszkföldön kalandoztunk – az Audi új elektromos autójával.
Halálos fenyegetések a közösségi médiában, hálás szülők a váróteremben, harc az álhírekkel és egy krokodilba bújtatott fonendoszkóp. Novák Hunor gyermekorvos magánrendelőjével és aktív online jelenléttel mutatja meg, hogy a tudományt nem megkérdőjelezni kell, hanem okosan használni, és hogy a régi beidegződések elhagyásával jobb dolgok jöhetnek létre.
Doktorits László a semmiből, szemtelenül fiatalon építette fel az ország egyik vezető távfelügyeletes cégét. És itt nem tervez megállni, sem szakmai fejlődés, sem cégépítés szempontjából. Az már önmagában szép teljesítmény, ha egy, a semmiből létrehozott magyar cég 11 év alatt itthon bizonyos tekintetben piacvezető közeli helyzetbe kerül, a régióban is szép pozíciókat ér el, megveti […]