Lyreco: a felelős munkahelyi megoldásokért, hogy te a legfontosabb dolgokra fókuszálhass

A száz év elteltével is családi tulajdonban lévő Lyreco nem csak az irodaellátási termékek beszerzési és ellátási láncának szakértője – mára piacformáló szereplővé vált fenntarthatósági kezdeményezéseivel és ügyfélközpontú szolgáltatásaival. Mikulas Herskovic, közép-európai vezérigazgató a Forbesnak elárulta: jelenlegi legfontosabb törekvéseik közé tartozik az, hogy minél fenntarthatóbb irodai megoldásokhoz juttassák a vásárlóikat, vagyis 2026-ra a teljes forgalom 90 százalékát a Sustainable Selection termékei tegyék ki. 

Az alapoktól a gondoskodó sokrétű ügyfélmegoldásokig

„A Lyreco küldetése, hogy átfogó termékkínálatával, egy napos házhoz szállítással, és az ügyfelek iparágához és méretéhez igazított megoldásaival minden munkahelyi szükségletet kielégítsen, így a dolgozók arra koncentrálhassanak, ami igazán fontos” – mutatott rá a cégvezető. A Lyreconál eredetileg olyan irodaszerekkel foglalkoztak, mint nyomtatók, tollak, papírok vagy jegyzetfüzetek, de a kínálat azóta több, mint 12.000 termékre bővült és kialakult egy úgynevezett „one-stop shop” üzleti modell, amely által csökkenthetőek az ügyfelek költségei, redukálható a szénlábnyom, valamint növelhető a hatékonyság és leegyszerűsíthető a költségek ellenőrzése.

Az általános irodai termékek, számítástechnikai eszközök, bútorok, vendéglátóipari és higiéniai megoldások mellett Magyarországon a Nespresso Professional kizárólagos disztribútoraként biztosítjuk ügyfeleinknek a munkahelyi minőségi kávéélményt.”