Balla Ákos húsz évig építette használtlakás-közvetítő hálózatát, majd úgy érezte, hogy az újlakás-szegmens sokkal izgalmasabb. Elment értékesítési vezetőnek az egyik fejlesztőcéghez, ahol a cél már a piacvezető szerep elérése, de közben fél szemmel a Balla Ingatlannal is készül az ugrásra. Alig múlt húszéves, amikor 2000-ben megvette élete első mobilját, egy összehajtható Motorolát, kétszázezer forintért. Igazi luxuscikk volt, akkoriban […]
Balla Ákos húsz évig építette használtlakás-közvetítő hálózatát, majd úgy érezte, hogy az újlakás-szegmens sokkal izgalmasabb. Elment értékesítési vezetőnek az egyik fejlesztőcéghez, ahol a cél már a piacvezető szerep elérése, de közben fél szemmel a Balla Ingatlannal is készül az ugrásra.
Alig múlt húszéves, amikor 2000-ben megvette élete első mobilját, egy összehajtható Motorolát, kétszázezer forintért. Igazi luxuscikk volt, akkoriban a pedagógusok kábé hetven–nyolcvanezret kerestek, miniszterek is alig többet a telefon áránál. De nem a menőzés volt Balla Ákos célja, racionális üzleti döntésként tekint rá ma is. Frissen indult ingatlanközvetítő irodájába kereste a munkatársakat, és elsősorban a felvételi beszélgetések kellékéül használta a telefont. El kellett hitetnie a nála jóval idősebbekkel, hogy hiába jár még főiskolára, komolyan lehet venni, egy sikeres emberben sokkal jobban megbíznak.
Pontosan ugyanígy kezdődött szűk öt évvel ezelőtt az a cikkünk, amelyikben bemutattuk Balla Ákost, a nevét viselő ingatlanközvetítő hálózat tulajdonos-vezetőjét. Épp kitört a világjárvány, bezárt az ország és a világ, senki se tudta, mekkora veszteségek jöhetnek, és mikor térhetünk vissza a normális élethez. Ahogy viszont most beszélgetünk, hamar kiderül, hogy ott, akkor, az első covidhullám idején, nem sokkal cikkünk megjelenése után meghozott fontos döntései húsz év után új irányba fordították a karrierjét.
Kilenc éve kevesen hittek abban, hogy egy prémium autómárkának lehet jövője Miskolcon. Először Balogh József is visszautasította, hogy vezessen itt egy újonnan induló Mercedes-szalont, aztán befektetők segítségével megpályázta, elindította, majd az egyik legsikeresebb vidéki márkakereskedéssé tette. Ennek leglátványosabb bizonyítéka az utcakép: korábban alig lehetett Mercedest látni a városban, de a márka mostanra meghatározó jelenléttel bír […]
Kilenc éve kevesen hittek abban, hogy egy prémium autómárkának lehet jövője Miskolcon. Először Balogh József is visszautasította, hogy vezessen itt egy újonnan induló Mercedes-szalont, aztán befektetők segítségével megpályázta, elindította, majd az egyik legsikeresebb vidéki márkakereskedéssé tette. Ennek leglátványosabb bizonyítéka az utcakép: korábban alig lehetett Mercedest látni a városban, de a márka mostanra meghatározó jelenléttel bír Miskolcon. Nem véletlen, hogy 2017-ben elnyertek egy fontos ügyfélelégedettségi díjat, majd 2021-ben és 2023-ban az Év Márkakereskedése elismerést is.
Fókuszban a dolgozók
Balogh József ügyvezető kérdésünkre bevallotta: egy miskolci Mercedes-Benz-szalonban anno „senki sem látott megtérülést”, ő mégis belevágott és az elmúlt kilenc évben folyamatos növekedést sikerült elérnie. Az induláskor tízfős csapattal dolgozott, mára viszont közel száz munkatársa van. Filozófiája szerint a dolgozók komfortérzete közvetlen hatással van az ügyfelek kiszolgálására, ezért nagy figyelmet fordít a versenyképes bérezésre, a kellemes munkahelyi atmoszférára és az extra juttatásokra. Rendszeresen biztosít bónuszt és egészségügyi szűrést, illetve havi egyszer profi coach segíti a stábot. Egyedi kezdeményezésként bevezette továbbá, hogy a dolgozók minden második péntek délután hazamehetnek, így az eredeti munkaóráik csökkentése nélkül hosszabbíthatják meg a hétvégéjüket.
A miskolci Mercedes a kezdetek óta aktívan támogatja a helyi közösséget. Először anyagi forrásokkal, járművekkel vagy kommunikációval segítették a Máltai Szeretetszolgálat, illetve több állatvédő és nonprofit szervezet akcióit. Mindeközben a kulturális és sportéletben is részt vesznek: szponzorként jelentek meg a CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál vagy a DVTK Multisportklub mellett.
A legmodernebb vidéki Mercedes-szalon
A tavaly nyitott kereskedés az egyetlen vidéki Mercedes-telephely az országban, amelyet nem meglévő ingatlanból alakítottak ki, hanem kifejezetten erre a célra terveztek és építettek. Ennek meg is lett az eredménye: az ügyfelek a korábbiakhoz képest fele annyi idő alatt vehetik igénybe a szervizszolgáltatásokat, miközben exkluzív vendéglátótérben várakoznak, ahol a munkafelvevő kolléga megy oda hozzájuk, és nem fordítva. A szalon a jövő mobilitási trendjeiben is élen akar járni. Ennek szellemében az elektromos és plug-in hibrid autók egyre nagyobb teret kapnak a kínálatban.
„A teljes autópiacot tekintve, tehát nemcsak a prémium kategóriát, a Mercedesnek van a legszélesebb hibrid és plug-in hibrid portfóliója. Ennek azért örülünk, mert félig már elektromosak, mégsem kell miattuk kompromisszumokat kötni” – mondta Balogh József, megjegyezve, hogy a miskolci szalonban egy 200 kilowattos villámtöltőt is telepítettek, amely nemcsak Mercedes-tulajdonosok, hanem az összes márka számára elérhető. Nem mellesleg előző telephelyük sem marad kihasználatlanul, hiszen az év elejétől prémium használtautó-szalonként funkcionál, valamint tervezik egy teherautókat kiszolgáló kamionszerviz létrehozását is. Balogh József és csapata bebizonyította, hogy elhivatottsággal, kitartással és megfelelő stratégiával egy vidéki városban is nagyon sikeressé lehet tenni egy prémium autókereskedést. A miskolci Mercedes-Benz ma már az ország egyik legjobban teljesítő szalonja, egyben példaértékű vállalkozás a magyar autópiacon.
Divattrendek, színházajánló, terápia szabad tánccal, némi csillogás és az ötven legbefolyásosabb magyar nő a legfrissebb különszámban. Varga EszterSok évtizedes, szűkebb szakmai beágyazottságán túl a tévé, azaz a Cápák között című műsor két évadában vállalt befektetői szerep hozott neki széles ismertséget. Címlapinterjújában mesél a befolyásról, és arról, hogy miért nincs igazuk azoknak a vezető beosztású nőknek, akik azt gondolják, hogy nekik […]
Mennyi pénz van a magyar zenei streamingpiacban? Megelőzte-e már a vinil a CD-t? Kinek a slágere pörgött a legtöbbször? És meg lehet-e élni pusztán dalszerzésből? Az Artisjus és a Mahasz 2024-es statisztikái. 1. Mekkora?12,2 milliárd forintos biznisz lett a hazai hangfelvételipar. 2024-ben 35 százalék felettnőtt a digitális piac (streaming és letöltés) forgalma. 2. Spotify- vagy Youtube-diszkó? 3. Magyar vagy külföldi?A hazai zenei alkotások bevételei […]
Márciusi címlapsztori, női különszám friss listával és a megújult Forbes.hu. Termékeny hónap elevenedett meg a színpadon a március végi Afterwork eseményen. Szponzorok nélkül nincs esemény:
Menedzserszövetség
2025 Április Támogatói tartalom Menedzserszövetség
A 30. Év Menedzsere Díjátadó Gálának 2025. május 22-én a Magyar Állami Operaház ad otthont. A szervező Menedzserszövetség nagy múltú vezetői és többszörösen díjazott tagjai minden elismerést alapos munkával készítenek elő. A közel 20 különböző szervezet (köztük például az AmCham, a BCCH, a HBLF, a Bridge Budapest vagy a JVSZ) ajánlásai és a Jelölő Bizottság […]