Petrával veszélyes elmenni kávézni

Hajdu-Pásztor Petra beleszeretett a nagy tengerjárókba, majd miután megtalálta a tökéletes üzlettársát, Tóth-Máté Ákost, bő három év alatt 1,3 milliárdos cégértékig repítették hajós utakat közvetítő vállalkozásukat, a ClicknCruise-t. Mentorként is működő angyalbefektetőkkel a háttérben kezdik a skálázást, a nemzetközi terjeszkedést. 

Látott már utazásai során többször is szép nagy óceánjáró hajót, de Hajdu-Pásztor Petrának jó darabig egyáltalán nem keltették fel az érdeklődését az úszó szállodák. Különösebb elvárása akkor sem volt a programmal kapcsolatban, amikor a hajós cégek szövetségénél (Cruise Lines International Association – CLIA) dolgozó barátai elhívták egy bejárásra Southamptonba. Petra ekkoriban Londonban dolgozott a divatiparban, azt már egy ideje tudta, hogy valami mást szeretne, és ott, a Celebrity Silhoutte fedélzetéről körbetekintve biztos lett benne, hogy a hajós bizniszben van a helye.

Kellett még egy kis idő a southamptoni hajóbejárásos megvilágosodás után, míg kigondolta, pontosan mit kezdjen a cruise-iparban. Angliában nem talált hajózáshoz kapcsolódó állást, hazaköltözött, és a Neckermann-vezetőnek épp az keltette fel az érdeklődését, hogy beírta önéletrajzába a hajós vonalat. Marketinges lett, amikor bővíteni akarták a hajós kínálatot. Aztán ehelyett válságkommunikációt gyakorolhatott, amikor csődbe ment az iroda tulajdonosa, a Thomas Cook. Majd jött a világjárvány, alig maradt munka a marketingen, így Petra a covid közepén szabadúszó lett.