Az IMMOFINANZ folyamatosan fejlődő, az ügyfelek változó igényeit is követni képes irodakoncepciója, a myhive az egyedülálló szolgáltatások mellett a mostani helyzetben kiemelten fontos rugalmasságával is a piac előtt jár. Hamarosan egy újjávarázsolt irodatérben várják majd a bérlőket.
A járványhelyzet teljesen új kihívások elé állította az irodapiac szereplőit is. Az első hullám idején olyan hangokat is lehetett hallani, hogy most aztán leáldozik a nagy irodaházaknak, és majd mindenki otthonról fog dolgozni. Nagy Viktor, az IMMOFINANZ magyarországi operatív vezetője szerint nem véletlen, hogy ilyesmiről most már senki sem beszél. „Vannak, akiknek ez jól megy, de én személyesen alkalmatlan vagyok az otthoni munkavégzésre, hiába van kényelmes irodám otthon is. Az viszont nem home office, ha az ebédlőasztalnál ülsz nyolc órát – az ember pedig társas lény, a kreatív ötletek a beszélgetésekből, a közös gondolkodásból jönnek” – fogalmaz a szakember.
Mindenki jól jár
A bérlői igények természetesen változtak az elmúlt időszakban, de Nagy Viktor úgy látja, ez a folyamat már korábban kezdődött, és a nagy nemzetközi cégeknek már eddig sem volt állandóan szükségük annyi fizikai munkahelyre, mint ahány alkalmazottjuk volt. Most ez még inkább így van, és ehhez az irodapiacnak is alkalmazkodnia kell. „A rugalmasság lesz a kulcs a jövőben” – szögezi le az operatív vezető. Szerencsére az IMMOFINANZ a piacon máig is egyedülálló irodakoncepciójának, a myhive-nak a rugalmasság is az előnyei közé tartozik. A minden igényt kielégítő irodatereket ugyanis gyorsan, hosszú távú elköteleződés nélkül is kibérelhetik a meglévő bérlők, de akár az „utcáról beeső” új ügyfelek is. „Ki tudjuk szolgálni a bővülő, de akár a szűkülő igényeket is. Az ügyfélnek például arra is lehetősége van, hogy kibérli a most használt területének 70 százalékát hosszú távra, de opciója van néhány hónapos határidővel további területet is igénybe venni. Ennek a rugalmasságnak nyilván van némi felára, de összességében mégis csökkennek az ügyfelek költségei.”
A legtöbb embernek a szöges cipő és a nemzeti színű sportruha ugrik be róla, pedig Baji Balázs nemcsak szeret, de tud is öltözködni.
Karrier Baji Balázs a hazai atlétika talán legismertebb alakja, egy világbajnoki bronzérem és egy Európa-bajnoki ezüst birtokosa. 17 év élsport után is a határait feszegeti: „Az állandó építkezés és a magammal való – jó értelemben vett – küzdelem hajt, mindig van hova fejlődni.” Miközben ereje jelentős részével azon van, hogy kimaxolja a sportot, heti egy napot állatorvosként praktizál. „Ez a B tervem. Egyelőre nem ezen van a fókusz, de tisztában kell lennem vele, hogy mint atléta véges az időm, és elkerülhetetlen, hogy egyszer pontot tegyek a sportkarrierem végére.” Balázs azért hozzáteszi, nem csak motiváció, lendület is van még benne bőven.
Stílus Letisztultság, időtlenség, sportos elegancia, leginkább ezek jellemzik Balázs ruhatárát. A trendek nem különösebben foglalkoztatják, sosem venne fel extrém, feltűnő, rövid életre ítélt holmikat. Ezzel szemben van pár olyan darab, ami a gardróbja örök része. Ilyenek például a velúr bokacsizmák, a Nike Air Max sportcipők, a klasszikus farmerek, a basic pólók és az öltönyök.
A legfontosabbnak az ápoltságot és az alkalomhoz illő öltözetet tartja, szerinte ez a kettő már elég ahhoz, hogy az ember a lehető legjobb benyomást tegye másokra, és ő erre törekszik. „Nem akarok az a sportoló lenni, aki mindig mackónadrágban van. Van olyan, hogy elszaladok itthonról melegítőben, de azért az esetek nagy többségében igenis odafigyelek rá, hogy ha valaki esetleg felismer, ne okozzak neki csalódást civilben” – meséli, mi jár a fejében, amikor reggelente ruhát választ. Ruhatárában csak olyan dolgok sorakoznak, amik sokféle helyzetben bevethetőek és egymással is jól kombinálhatóak, így valójában nem tud mellényúlni. Viszont amikor vásárol, nehezebb dolga van: a ma divatos slim fit nadrágok mind szűkek rá – nem a gátfutók testalkatára szabták őket –, ezért a tökéletes farmert nehezen találja. Emiatt sem ragaszkodik a márkanevekhez: ott vásárol, ahol méretben is jó rá, ami megtetszik neki. Ez legtöbbször a Scotch & Soda, a Levi’s vagy a G-Star, de ha úgy adódik, a Zara sincs kizárva.
Szereti a szépet: a kutya maszk Velencéből, a szívet formázó kéz a Kare Designból jött vele haza
Ékszert nem hord, szerinte az óra a férfi egyetlen szükséges kiegészítője. „Fiatalabb koromban viseltem karkötőket meg gyűrűket, de szerencsére ezt hamar kinőttem” – nevet, majd ugyanígy hozzáteszi, hogy a jövőben egy gyűrűt még szívesen viselne…
Relax Sokat olvas, de elárulja, hogy szinte mindent félbehagy. A legutóbbi könyv, ami erre a sorsra jutott, a Munkácsy Mihály életét feldolgozó A nap szerelmese volt, Dallos Sándortól. Egyszer persze ezt is szeretné befejezni. A mozi viszont a mindennapjai része. Volt. Most a Netflix és az HBO Go tölti be a helyét. Szikrát, az agarat a karantén alatt fogadta örökbe, így szabad idejében a kutyatartás kötelezettségei is lefoglalják, de kifejezetten élvezi a helyzetet.
1. Érem: A világbajnoki bronz az eddigi legnagyobb eredménye. 2. Szöges cipő: Nike. Egy év alatt legalább három-négy ilyet elkoptat az edzéseken. Most épp ez a soros. 3. Névtábla: Az egyik barátjától kapta ajándékba. 4. Karóra: Seiko. Mindennap viseli. 5. Slusszkulcs: Mercedes-Benz. Nagyon szeret vezetni. 6. Nyakörv: Flowdog. Szikra, az agár sem vesz fel akármit. 7. Parfüm: Dior. Annyira hozzánőtt az illat, hogy 200 millis kiszerelésben is megvette, majd rájött, hogy a sok utazás miatt praktikusabb a repülőre is felvihető 60 millis verzió. 8. Pénztárca: Secrid. Kifinomult és egyben praktikus darab.
Ha az embernek tizenhét évesen rajzolgatni támad kedve, nem feltétlenül úgy lát munkához, hogy évtizedekre szólót alkosson. Marék Veronika meséje mégis így alakult. Első könyve, a Boribon, a játékmackó annyira jól sikerült, hogy a Móra Kiadóban el sem hitték, hogy egy gimnazista ceruzája alól került ki. Később összerajzolt még jónéhány figurát, az egyik legismertebb, a Kockásfülű nyúl a világ kilencven országába propellerezett el. Veronikának most is ugyanannyi ötlete van, mint tizenhét éves korában, és biztos benne, hogy amíg él, írni fog.
Egy amerikai út, valamint egy séf és egy étteremvezető találkozása kellett ahhoz, hogy egyre több magyar ismerje meg a gofritölcsérbe töltött csirkét. A bulinegyedben található Tölcsibe alapítói kezdettől a magyar vendégekre építettek, így eddig a vírusválság akadályait is sikeresen vették.
Budapest Consulting
2020 December Támogatói tartalom Budapest Consulting
Sok cégvezető várhatja aggodalommal, milyen eredményeket hoz majd a 2020-as, rendkívüli év. A Budapest Consulting ügyfeleinek viszont nem kell még hónapokat várnia arra, hogy kiderüljön a valós helyzetük. A cégnek a kkv-k igényeire fejlesztett könyvelési rendszerében szinte valós időben követhetik eredményeik alakulását. Ügyfeleiknek a teljesen legális működést is garantálják, sőt, a könyvelésen túlmutató problémáik esetén is számíthatnak segítségre.