Az MKB Bank prémium digitális pénzintézetként a klasszikus értékek mentén, a bizalomra és ügyfélközpontúságra fókuszálva fejleszti digitális és prémium szolgáltatásait. A prémium értékkínálat megújításának részeként egy egyedülálló ügyfélélményt nyújtó terméket vezetnek be a magyar piacra, a metálkártyát. A kártyában pedig nem csak az egyedi, hogy fémből készül, hanem a szolgáltatáscsomag kialakításába most az ügyfelek is beleszólhatnak. Prémium ügyfélélményről, digitális szolgáltatásokról beszélgettünk az MKB Bank vezetőivel.
Prémium megoldások a digitális bankolásban az MKB-nál
A hazai bankszektorban 70 éve jelen lévő, a prémium, a lakossági és a privátbanki mellett erős vállalati ügyfélkörrel rendelkező MKB Bank olyan szolgáltatásokat és kompetenciákat fejleszt, amelyek egyszerre elégítik ki a digitális világ és a prémium szolgáltatások iránti igényeket.
A bank a prémium kiszolgálás továbbfejlesztésének egyik állomásaként novemberben két különleges fémkártyát jelentett be, az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal kártyát, amelyek piacra vezetése is az ügyfelek bevonásával történik majd. „A piacon eddig egyedülálló, álló dizájnnal rendelkező metálkártyával a mindennapi pénzügyeket szeretnénk prémium élménnyé tenni kiemelt ügyfeleink számára” – mondta el Ginzer Ildikó általános és üzleti vezérigazgató-helyettes. A különleges kártyára feliratkozó ügyfelek első kézből értesülhetnek a kártya fejlesztési állomásairól, illetve elsőként vehetik majd kézbe magát a kártyát is, sőt, visszajelzéseket is adhatnak a kártya piacra vezetése során a szolgáltatások kialakításához.
A pandémia okozta válsághelyzetek és bizonytalanság minden olyan vonást előhív, amitől egy startup startup. Íme, három jó magyar példa, amit a Forbes.hu-n írtunk meg az elmúlt hetekben.
Commsignia A pandémia felhajtotta a keresletet az okosváros-megoldások iránt, a magyar Commsignia pedig az önvezetőautós projektjeiről ide helyezte át a hangsúlyokat, hogy agresszív növekedési ütemét a világjárvány keltette bizonytalan gazdasági helyzetben is tartani tudja. A közlekedési táblák nélküli utaktól még messze vagyunk, de az okosvárosprojektek újabb lendületet kaptak.
Patay Szabolcs
Amire nagyon odafigyeltek Persze egy startupnak könnyű: mindenki tud otthonról dolgozni, ha jön egy világjárvány, gondolhatnánk. Ez nincs így. A Commsigniánál olyan eszközökkel is foglalkoznak, amikhez be kell menni a „gyárba”, a csapat ráadásul dinamikusan nő, a csapatszellem nagyon fontos – a személyes találkozásnak jelentősége van.
„Menedzsmentként azt tehetjük ebben a helyzetben, hogy kereteket szabunk. Nem azt mondjuk, hogy gyere be dolgozni, ha akarsz, hanem meghatározzuk, meddig lehet feltölteni az irodát, hányan lehetünk a tárgyalóban vagy a konyhában, ki melyik csapattal dolgozik, és mikor. A közös munkának ugyanúgy megvan a ritmusa, és megvannak a keretei. Mindannyian tudunk számolni azzal, ki mikor van bent vagy otthon” – Patay Szabolcs, Chief Revenue Officer.
Bitrise A Forbes által tavaly a legforróbb magyar startupnak választott cég belső építkezésre használta fel a járvány időszakát. Birmacher Barnabás társalapító szenvedélyesen beszél arról, hogy a legjobb befektetés a cégkultúrára áldozni. A Bitrise mindenkinek felajánlotta, hogyha akar, mostantól otthonról dolgozhat – ameddig akar.
Birmacher Barnabás
Amit mindenkitől elvárnak A csapat az alkalmazásfejlesztők munkáját segítő platformon dolgozik. A munkavállalóktól tulajdonosi szemlélet várnak el, és nem csak azért, mert mindenki tulajdonrészt kap a cégből, aki ott dolgozik. A menedzsment azt akarja, hogy mindenki kiteljesedjen, és erre komolyan áldoznak. Nemcsak mondták, hogy lehet otthonról dolgozni, de azonnal büdzsét is kapott mindenki, amit – jó tulajdonos módjára – beoszthatott, és a home office-hoz szükséges eszközökre költhetett.
„Eddig is a cégre és az emberekre fókuszáltunk. Azt akarom, hogy aki ide jön dolgozni, az érezze jól magát, és arra fókuszáljon, hogy élete legjobb munkáját tegye le az asztalra. Semmi más nem érdekel” – Birmacher Barnabás, társalapító, CEO.
Poliloop A bezárkózás megmutatta azt is, hogy a fogyasztás racionalizálása mellett is lehet rendes életet élni. Nem tudni, hogy mekkora lökést ad majd ez a gazdaság zöldülésének, de a magyar Poliloop csapat tagjai eleve máshogy tekintenek erre a kérdésre.
A Poliloop csapata A hónap kedvenc sztorija: 73 ezer lájk!
Ez az alap A startup olyan – ígéretes fázisban lévő – baktériumkoktélon dolgozik, ami az egyszer használatos műanyagokat hat–nyolc hét alatt képes szerves iszappá, komposzttá lebontani, káros anyag felszabadulása nélkül. Most az ipari felhasználáson dolgoznak – erre kétmillió eurós befektetést kaptak. „Szerintünk az a furcsa, ha valaki nem próbál meg tenni valamit a környezetvédelemért” – Madaras Liz, társalapító-ügyvezető.
Szerző: Szendrői Gábor A Concorde MB Partners – a Concorde Értékpapír és az Oriens vállalatcsoport közös tranzakciós tanácsadó cége – most ősszel ünnepelte megszületésének ötödik évfordulóját. Az elmúlt öt évben 51 sikeresen lezárt tranzakció körül bábáskodtunk, talán érdemes megnézni, milyen trendek láthatók, milyen következtetések vonhatók le az 51 ügylet alapján a hazai piacról. A tranzakciók összértéke 1,2 milliárd euró […]
„A mi filozófiánk a fenntarthatóságot képviseli. A globalizált világban egyre kevesebb a termőterület, egyre fontosabb, hogy az emberek azt fogyasszák, ami a közvetlen környezetükben megterem, ne azt, amit több ezer kilométerről importálnak. Ha itt megterem a kert végében a rebarbara, akkor azzal fogok főzni, és nem trópusi növényekkel. Vagy kimegyek az erdőbe vagy a házam mögé, és szedek egy kis mohát. Nagyon jó kis levest főzök belőle erdei gombával” – mondja Ana Roš. A világszerte ismert séf sosem járt szakácsiskolába, ma mégis több hónapra előre tele van az étterme. Mert autentikus.
Szulló Szabina és Széll Tamás őszinték. Nagyon félnek attól, hogy mi fog történni a következő fél évben. Hitel a nyakukban, és az üzleti tervet nem úgy állították össze, hogy az év harmadában, felében zárva lesznek. Pánikot vagy bizonytalanságot mégsem lehet rajtuk érezni, sem a címlapfotózáson, ahol találkozunk, sem Bagi László interjújában. Profik, tudják, mit miért csinálnak, fegyelmezettségből és […]
Összejöttek: egy csapat Forbes-címlapos, Forbes Urban- és Forbes Women-címlapos vagy Forbes-arc írt és jelentetett meg könyvet az idén – nekünk, akik egykor cikket írtunk róluk, olyan ezekre lecsapni, mint egy marék gumicukorra. De gyanítjuk, hasonlóan érez az a Forbes-olvasó is, aki egykor lelkesen vagy érdeklődve simította le a nyomdaszagú újságot egy-egy író, művész, sportoló, pszichológus portréjánál. Esetleg a mostani Forbes Life címlapinterjújánál.