
Megtöltöttük a Cointhia Hotel báltermét.

A Hidrofilt Kft. átveszi az Eximbank exportdíját, miután a Forbes Növekedési Díjat is megkapták.

Béres Marcellnek Galambos Márton gratulál a díj után.
Milliárdosok, sikercégek, magyar vállalkozók, friss és volt címlaposok, díjeső. Minden évben a Magyar 100 Gálán adjuk át a Forbes és a szponzorok díjait – a magyar gazdaság piacbarát krémje a covid árnyékában is megtisztelte legelegánsabb rendezvényünket.
Megtöltöttük a Cointhia Hotel báltermét.
A Hidrofilt Kft. átveszi az Eximbank exportdíját, miután a Forbes Növekedési Díjat is megkapták.
Béres Marcellnek Galambos Márton gratulál a díj után.
Ha már megvetted, csak jelentkezz be!
Ú gy csinálunk, mintha véget érne valami, így tényleg véget is ér. Lezárjuk az évet, elérjük a célokat, szusszanunk. Az idei ősz nekem különösen pörgős volt, és ahányszor rákérdeztem az eseményeinken, sokan tették fel a kezüket: nekik is. Mintha be akarta volna hozni a világ, amit a korona korábbi hónapjai alatt kihagyott. Itt a növekedés, most lehet pénzt keresni, most lehet eladni, később ki tudja, mi lesz, újra korona, infláció vagy áruhiány. Most.
Most lehet pénzt keresni, most lehet eladni, később ki tudja, mi lesz, újra korona, infláció vagy áruhiány.
A mostnak ereje van, mi is engedtünk neki, az elmúlt hét hétben hat rendezvényünk volt, nyomdába küldtünk két magazint (a standokon a Forbes Life Kováts Adéllal a címlapon!), és naponta friss sztorik, hírek, cégportrék jelennek meg az egyre növekvő Forbes.hu-n. Itt van például az év egyik sikersztorija, a Bitrise Zsiborás Gergőtől. A magyar startup, amibe korábban Ashton Kutcher és Fehér Gyula is beszállt, most húszmilliárd forintnyi új tőkét vont be, így még tovább tudja növelni piacát, ahol mobilalkalmazás-fejlesztőknek segít világszerte hatékonyabban működni.
Magyar 100 Gálánk is a teljesítmény körül forgott, díjakat adtunk át különösen gyorsan növekvő vagy nagy arányú exportot felmutató cégeknek. Meggyőző volt, hogy még mindig milyen innovatív és nemzetközileg is sikeres az egészségipar, több cég is erről a piacról jött.
A friss magazinban, amit a kezedben tartasz, több ilyen sztorink van, például Fekete Emesétől a Motorpharma szintén világszám találmánya és nemzetközi befektetője. Minimum 32 milliárdos deal.
Ha most már úgy érzed, eljött az ideje a lassulásnak, szeretni fogod decemberi címlapsztorinkat. Orvos-Tóth Noémi olyat csinált, amit az elmúlt évtizedekben kevesen. Első könyve megjelenése óta szakadatlanul a sikerlistán szerepel, és információnk szerint kétszázezer eladott példánynál jár. A könyvpiacon tízezernél már elég sikeres könyvről beszélnek, harmincezer környékén kiadó és szerző pezsgőt bontanak.
Orvos-Tóth páratlan sikere azt mutatja, hogy Magyarország éhes a családi örökségek feltárására, a családi traumák feldolgozására. Kevés olyan könyvolvasó család lehet ma Magyarországon, ahol egy szülő, testvér vagy gyerek könyvespolcán nincs ott az Örökölt sors. Galavits Patrik feltérképezte a szerző múltját, beszélt (egyébként Forbes-címlapos) barátaival, és bemutatja, mi vezetett eddig az elképesztő sikerig. A decemberi szemlélődéshez az inspirációt idén az Orvos-Tóth Noémivel készült interjú adja.
Amikor nemzetközi ingatlanügynökségek és utazási irodák arról készítenek felmérést nyugati klienseik körében, hogy ha vége lesz a világjárványnak, hová utaznának el, vagy akár hol telepednének le, Bali mindig a három leggyakoribb válasz egyike. Nem véletlen, hogy az apró indonéz szigetet évente hatmillió külföldi turista látogatta meg a covid előtt. Az elmúlt másfél évben egy se, miközben egyre többen költöznek ide hónapokra vagy akár évekre egy kiegyensúlyozottabb, lassabb és zöldebb élet reményében. Most fokozatosan újranyitják a hindu szigetet a turizmus előtt.
Rófusz Ferenc mindössze harmincöt éves volt, amikor a hazai alkotók közül elsőként Oscar-díjat kapott. A légy című, kirobbanóan újszerű animációs filmjén három évig dolgoztak, de megérte: a háromperces repüléssel berajzolta magát a történelemkönyvekbe. Alkotója megtalálta a kiskaput a vasfüggönyön, Walt Disney kollégája fogadta barátságába, megbecsült szakember volt az NSZK-ban, menő reklámfilmes Kanadában, cége, a Super Fly Films jó nevet szerzett a szakmában. De hazatért, többek között azért, hogy elkészíthesse Ticket című, szívbemarkoló mesterművet, megmozdítsa a Leonardo-féle Utolsó vacsorát, és élővé tegye a Bosch által megfestett Gyönyörök kertjét. Budán, egy kanadai reklámfilmes közvetlenségével éli hétköznapjait, és naptárába mindig berajzolja, mi történt aznap.
Az előételeknél még úgy tűnik, egyáltalán nem éreztek rá, mit szeretne pontosan a Marischka.
Pedig főételeiben ez egy ügyes bisztró, annak is kell egyelőre használni.