Az első előadásán kinevették Straub Fannit a nőgyógyászok, amiért azt mondta: hamarosan online fognak a páciensek magánorvosok után nézelődni. Aztán beindult az üzlet, a Foglaljorvost.hu
tizenegy év alatt évi kétszázezer foglalásig nőtte ki magát, és épp sikerre vitt egy kemény tárgyalássorozatot az ország legnagyobb bankjával.
Milyen stílszerű, hogy pont egy OTP-fiók fölött van a Foglaljorvost.hu központja. Az ország legnagyobb elérésű egészségügyi időpontfoglaló-felületét a nyáron vásárolta fel az OTP csoport, vele is növelve szépen épülő magánegészségügyi portfólióját. Szóval a viszonylag friss akvizíció és a bank szimbolikus közelsége miatt valamiféle nyüzsgésre számítottam a központban, de Straub Fanni, a Foglaljorvost Online Kft. alapítója és – most már csak – ügyvezetője egy kihalt irodába vezet be.
„Hétfő és szerda a két irodai napunk, amikor a legtöbb kolléga bejön. Már a járvány előtt is home office-pártiak voltunk” – magyarázza Fanni, ahogy elhelyezkedünk Doktor House színes pirulákból kirakott montázsa alatt. A tipikus belvárosi, nagy belmagasságú lakásból átalakított iroda egyszerű, már-már minimalista. Fanni többször is elmondja, mindig nagyon óvatos cégvezető volt, a legtöbb kiadást a kelleténél többször is meggondolta, ez indokolhatja a szellős enteriőrt.
Az ötlet megvolt, a terület nem Övé a hazai magánegészségügy egyik legfrissebb nagy sztorija, ám vállalkozói életútja a legkevésbé sem tipikus. Már terhesen váltott a sikeres menedzseri pályáról az üzletemberére, ugyanis kicsit sem látta családbarátnak a multis létet. Eredetileg bölcsésznek indult, ezzel párhuzamosan elvégezte a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolát, majd a CEU-n csinált egy MBA-t. A szakmájában dolgozva végigkövette, ahogy a turisztika digitalizálódni kezd. A 2000-es évek végén járunk, ekkortájt tört fel a Szállás.hu, lett Magyarországon is ismert a Booking.com, Fanni óriási lehetőséget látott a hasonló online felületekben.
Alkalmazkodás, kifogástalan profizmus, személyre szabott megoldások, gyorsaság és megkérdőjelezhetetlen biztonság – ezeket várjuk a 21. század IT infrastruktúra-szolgáltatójától. A közel 10 éves RackForest Zrt. alapítói szenvedélyesen hisznek az ügyfelek bizalmában, éppen ezért olyan egyedülálló, magas rendelkezésre állású IT infrastruktúrát építettek, amely mára több mint tízezer elégedett ügyfél adatait tárolja. A titkot ezúttal nem a részletekben, sokkal inkább az attitűdben érdemes keresnünk.
Alkalmazkodás, kifogástalan profizmus, személyre szabott megoldások, gyorsaság és megkérdőjelezhetetlen biztonság – ezeket várjuk a 21. század IT infrastruktúra-szolgáltatójától. A közel 10 éves RackForest Zrt. alapítói szenvedélyesen hisznek az ügyfelek bizalmában, éppen ezért olyan egyedülálló, magas rendelkezésre állású IT infrastruktúrát építettek, amely mára több mint tízezer elégedett ügyfél adatait tárolja. A titkot ezúttal nem a részletekben, sokkal inkább az attitűdben érdemes keresnünk.
„Az informatika nagyon gyorsan fejlődik, az ügyfelek elvárásai ezzel együtt gyorsan nőnek és a gazdasági környezet is állandóan változik. Az informatikai infrastruktúra ma már közmű, ha nincs, vagy nem elég jó, nem tudnak dolgozni a kollégák, nem tudnak vásárolni, rendelni a vevők, olvasni a látogatók. Nekünk ezt folyamatosan, magas minőségben kell szolgáltatni. Ehhez pedig alkalmazkodni kell. Ezért lettünk meghatározó szereplői a hoszting és bérszerver piacnak, és ezért vagyunk az egyik legsikeresebb vállalkozás. A víziónk nem kirobbanóan újszerű. Nem tervezünk világhódító utazást. Hisszük, hogy az alkalmazkodás fontosabb, mint eddig bármikor” – magyarázza Nabil Atiyeh, a RackForest vezérigazgatója.
Amikor Magyarország valamelyik nagy számlázórendszerében számlát állítunk ki, vagy több mint tízezer webshop valamelyikében vásárolunk, ételt, repülőjegyet rendelünk és kártyával fizetünk, esetleg filmet, meccset nézünk vagy híreket olvasunk, akkor a RackForest szervereivel kommunikálunk. Sokszor több százezren, millióan egyszerre, egy pillanatban. A RackForest széles szolgáltatásportfóliójának köszönhetően a kisvállalkozásoktól a multinacionális cégekig, a domain-regisztrációtól a webtárhely, vps bérléséig minden kérdésben képes személyre szabott megoldást nyújtani. Foglalkoznak szerverhosztinggal, szerverbérléssel, de felhőszolgáltatásokkal is.
„Legyél olyan, mint a víz!” – Bruce Lee mondata rugalmasságra int: ez Nabil filozófiájának egyik központi eleme. A gyors alkalmazkodóképességet helyezi szakmai és üzleti céljainak fókuszába, ami a jelenlegi nehezített gazdasági körülmények között kiemelten fontos, hiszen az ügyfelei biztonságérzetét is jelentős mértékben megerősíti. A RackForest rugalmassággal és a kis lépések stratégiájával válaszol a kihívásokra: ügyfélszolgálatának támogatásával, az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartással és az automatizált megoldások hatékonyságával stabil növekedést biztosít partnerei számára is. „Tudjuk, hova tartunk és megkeressük az utat; ha nincs, akkor kemény munkával csinálunk” – mondja a vezérigazgató. Az itt dolgozó szakemberek gondos kiválasztása, valamint a piaci sajátosságok megértése és folyamatos nyomon követése Nabil gondoskodó vezetői attitűdjét igazolja. A minőségi garanciákat ISO 27001 információbiztonsági tanúsítvánnyal is szavatolja a RackForest.
Nabil nem nagyban, hanem minőségben és stabilitásban gondolkodik, ami naggyá teszi ügyfeleit: ebben a szemléletben vezeti csapatát és vállal aktív szerepet az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Szervertermeikbe betekintést is engednek, hogy az ügyfelek élőben is megbizonyosodhassanak róla: adataik biztonságban vannak. Több mint 5 ezer szervert üzemeltetnek 3 különböző helyszínen, 4 szerverteremben, 150 Gbps hálózati kapacitással, így georedundáns szolgáltatásaik a piacon elérhető legmagasabb szintű biztonságot garantálják, és jelenleg is bővítenek. Évi 27 százalékos növekedésükkel a hazai IT piac meghatározó szereplői.
A cél továbbra is a folyamatos fejlődés, az ügyfelek igényei, a piac elvárásai, az informatikai fejlődés mentén, szem előtt tartva a társadalmi felelősségvállalást. „Emellett folyamatosan vizsgáljuk a külföldi lehetőségeket, hiszen fejlődni kell, és a hazai piacnak lassan elérjük a korlátait. A nemzetközi szinten is kiváló kollégáimnak kell a kihívás, az inspiráció: fontos, hogy ők is élvezzék és ők is találják meg a szenvedélyt ebben, amit együtt csinálunk” – fogalmaz a vezérigazgató. (X)
Azt a Magyar Bankholding vállalati üzletágánál sem tudják ígérni, hogy a most következő időszak nem lesz nehéz sok cég számára. Azt viszont igen, hogy az MKB Bankból és a Takarékbankból álló bankcsoport ekkor is ott fog állni az ügyfelek mellett, és a lehető legrugalmasabban, egyedi elbírálás alapján segíti őket hozzájutni a most akár életmentő jelentőségű forrásokhoz.
Hányszor edzünk egy héten? A legtöbben a heti minimum 3 edzést tartják ökölszabálynak. Igen ám, de kinek van manapság ideje naponta, vagy akár kétnaponta 2-3 órát egy edzőteremben tölteni? A jó hír, hogy hála egy magyar innovációnak, már azok is bele tudnak szorítani egy hatékony edzést a hétköznapjaikba, akik eddig ezt időszűkében nem biztos, hogy […]
Két ecuadori lány a covid idején Gödöllőn ragadt, és hirtelen rájuk szakadt szabad idejükben kertészkedni kezdtek az egyetem közelében. A Diverzitás Alapítvány tanította meg nekik és a környéken élőknek, hogyan kell komposztálni, fermentálni, fenntarthatóan öntözni. Közben az álláskeresésben is segítik a hozzájuk fordulókat.