Az idei évadtól kezdve a TRESemmé a Magyar Állami Operaház hivatalos hajápolás-támogatója.
Az Unilever hajápolási márkájával nem csak a fellépő művészek, de az Opera – túlnyomórészt női – közönsége is találkozhat.
„A haj meghatározza a megjelenést: ha jó a frizurám, magabiztosabb vagyok” – mutat rá egy, a TRESemmé márkát is meghatározó alapvetésre Molnár Zsófia, az Unilever Magyarország Beauty&Oral Care kategória menedzsere. Noha a TRESemmé névvel leginkább az elmúlt években találkozhatott a hazai közönség, maga a brand már több mint hetven éves. A márkát Edna L. Emme alapította 1948-ban az Amerikai Egyesült Államokban, aki egy erős, határozott nőként a gépsortól jutott el a vezetőségig. A TRESemmét eredetileg szalonterméknek szánta, később azonban a nagyközönség számára is elérhetővé tette, hiszen rájött, a nők tudják a legjobban, milyen frizura áll jól nekik.
Láda Ákos és Zsuzsi Miskolcon születtek, Dunakeszin és Fóton nőttek fel, ma pedig már a Szilícium-völgyben, illetve Londonban építik mesterséges intelligencia és felhasználói élmény területén a Facebook és a többi platform jövőjét. Egy testvérpár a Meta csúcsáról – ajánló a Forbes.hu-ról.
Zsuzsi tavaly ősz óta UX-kutató az anyavállalat, a Meta londoni irodájában. Kutatásai három kérdést vizsgálnak: mi az, amire egyáltalán szüksége van a júzernek, valamint hogy az használható-e, illetve érthető-e az ő szemével. Cambridge-i mesterdiplomája után a UCL-en kutatott és oktatott. Mindig is érdekelte a pszichológia, személyiségéhez már sokkal jobban passzolt későbbi piackutatói munkája a GFK-nál. Utána felhasználói élménnyel foglalkozott az Axa biztosítónál, majd a Kaluza energiacégnél, most pedig a Metánál.
Ákos 2015 óta dolgozik a Facebooknál. A Harvard után vették fel, ma a platform hírfolyamának, ajánlórendszerének és mesterséges intelligenciájának adattudományi igazgatója. A központi adattudóscsapatban kezdett, idővel a Facebook-hírfolyam MI-vel és deep learninggel támogatott rangsorolása mellé szegődött, ma már egy ötvenfős csapat főnöke. Gyerekkora óta kitűnő érzéke volt a számokhoz, mégis a társadalomtudomány lett a nagy szerelme. A kettőnek együtt köszönheti a Harvardot, valamint szilícium-völgyi karrierjét.
Jövőépítőket keresünk
Magyar, illetve külföldi cégnél vagy laborban dolgozol azon, hogy új minőséget létrehozva előremozdítsd a világ kerekét? Embereket vezetsz, és közel vagy a legforróbb technológiákhoz? Formálod a jövőt, vagy ismersz olyat, akire ez ráillik? Küldd el nekünk a tema@forbes.hu-ra egy rövid indoklással!
Írta: Orbán Krisztián Elmennél tanácsadónak, ha rendszerint járadékvadászokat kellene segítened? Lennél menedzser, ha az összes fontos kérdés külföldön, a fejed felett dőlne el? Vállalkoznál, ha pusztán uniós pénzt égetnél el reménytelen ötletekre? Négyfős véleménycsapat váltja egymást hónapról hónapra a pódiumon. Októberben Simó György tér vissza! Nem? Pedig ha húszas éveidben jársz, nagy eséllyel ez a jövő vár rád. […]
A világ száguld. És te? – kérdezzük a Forbes Money Summit hirdetésein, amit idén először szervezünk meg a Forbes Flow előtti napon, október 6-án. A helyzetleírással sokan azonosulhatnak, kiugróan jól fogynak a jegyek, annak ellenére, hogy az augusztus nem a jegyvásárlás időszaka – ezt tudjuk, évek óta adunk el jegyeket a Flow-ra. Az infláció minden pillanatban velünk van, nem csoda, hogy legtöbben információt […]
Heves gesztikuláció, pimasz grimaszok és egy szállóigévé vált ellenfélhergelés: „Ma nem!”, vagyis kábé, hogy „apukám, te ma itt biztos nem fogsz nekem gólt lőni”. Aki látott téged védeni a vízben, erre biztosan emlékszik. A szárazföldön is hamar elszakad a cérna?Fiatalon elég hirtelen haragú voltam, aztán huszonöt évesen apa lettem, majd bekerültem a felnőtt válogatottba, és húztam egy nagyon éles […]
Az Egyesült Államok 45. elnökének veszteséges ingatlanjai és hatalmas adósságai voltak ciklusának végén. Most azonban varázsütésre úszik a pénzben, és szabadon üzletel. Kellett hozzá néhány pénzügyi manőver és néhány befolyásos barát apró segítsége.