Miskolctól a Facebookig

Zsuzsi tavaly ősz óta UX-kutató az anyavállalat, a Meta londoni irodájában. Kutatásai három kérdést vizsgálnak: mi az, amire egyáltalán szüksége van a júzernek, valamint hogy az használható-e, illetve érthető-e az ő szemével. Cam­bridge-i mesterdiplomája után a UCL-en kutatott és oktatott. Mindig is érdekelte a pszichológia, személyiségéhez már sokkal jobban passzolt későbbi piackutatói munkája a GFK-nál. Utána felhasználói élménnyel foglalkozott az Axa biztosítónál, majd a Kaluza energiacégnél, most pedig a Metánál.


Ákos 2015 óta dolgozik a Facebooknál. A Harvard után vették fel, ma a platform hírfolyamának, ajánlórendszerének és mesterséges intelligenciájának adattudományi igazgatója. A központi adattudóscsapatban kezdett, idővel a Facebook-hírfolyam MI-vel és deep learninggel támogatott rangsorolása mellé szegődött, ma már egy ötvenfős csapat főnöke. Gyerekkora óta kitűnő érzéke volt a számokhoz, mégis a társadalomtudomány lett a nagy szerelme. A kettőnek együtt köszönheti a Harvardot, valamint szilícium-völgyi karrierjét.

Jövőépítőket keresünk
Magyar, illetve külföldi cégnél vagy laborban dolgozol azon, hogy új minőséget létrehozva előremozdítsd a világ kerekét? Embereket vezetsz, és közel vagy a legforróbb technológiákhoz? Formálod a jövőt, vagy ismersz olyat, akire ez ráillik? Küldd el nekünk a tema@forbes.hu-ra egy rövid indoklással!