H a csak egy cikket olvasol el ebben a lapban, mert nem érsz rá, annyit dolgozol, Gyurkó Szilvi interjúja legyen az. Szilvi, ha nem tudott éjszaka aludni, órákon át dolgozott, munkamániás lett. Egy évre visszavonult, most megosztja, mit és hogyan tanult.
Amúgy teljesen oké csak egy cikket elolvasni egy 128 oldalas magazinban.
Bemutattuk a hazai Forbes jubileumi, 100. számát, és benne a most először összeállított, új listánkat, a 100 selfmade magyart. A rangsornak komoly visszhangja volt, sokan meglepődtek, mennyi saját jogon elért sikersztori van az országban.
Kárpáti Zoltán, a Batz Hungary Kft. tulajdonosa Galambos Márton főszerkesztővel mosolyog.
Halácsy Péter Prezi- és Budapest School-társalapító tankönyvi példája a selfmade létnek.
Kárpáti Zoltán és Vágó Réka cipőtervező egy közös prototípussal mérik össze a lábukat.
A színpadon az egyik lebefolyásosabb magyar nő, Blaskó Nikolett ACG-vezér.
Halácsy Péter kollégájával, Farkas Zolekkel, illetve Fekete Emesével és G. Tóth Ildával.
A Dunakanyar nem csak a sűrű börzsönyi hegyek miatt a túrázók zarándokhelye, sokan járnak Mosonyi Annamária családias hangulatú műhelyébe is. A Mauna bakancsaiban Erőss Zsolt is mászott.
Egy év. Mindössze ennyi kellett a Billingónak, hogy a kissé őrültnek tűnő víziót a valóságba ültessék: azaz kilépjenek az online számlázás szűk keretei közül és egy feszes stratégiaváltás mentén többtermékes digitális üzleti platformmá alakuljanak. Ehhez szükség volt egy alaposan kidolgozott üzleti tervre, egy közel egymilliárd forintos tőkebevonásra, egy kiváló csapatra, valamint fókuszra, hitre, alázatra. A részletekbe a Billingo két vezetője, Sárospataki Albert és Besztró Szabolcs avatott be bennünket.
Olyat csináltunk meg, amiről senki nem gondolta, hogy fiatal cégként képesek leszünk – foglalja össze a Silk Group utóbbi egy évét Selyem Péter ügyvezető. Az autóápolási termékekkel foglalkozó cég jó érzékkel reagált a koronavírus okozta új helyzetre, melynek köszönhetően jelentős növekedést tudtak elérni egy kimondottan kompetitív piacon.