A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól. Gabriel Makki – ügyvezető:A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk […]
A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól.
Gabriel Makki – ügyvezető: A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk minden család számára. Az egyediség abból adódik, hogy a Kifli a kezdetektől fogva ügyfélközpontú üzletként épült. A kultúrát, a folyamatokat és a műveleteket úgy tervezzük és folyamatosan finomhangoljuk, hogy lenyűgözzük vásárlóinkat. Nagy a felelősségünk, hiszen az ügyfeleink ránk bízzák az asztalukra szánt ételt: mi ezt az elkötelezettséget nagyon komolyan vesszük, biztosítva, hogy a fantasztikus termékeket megfelelő minőségben és nagyszerű szolgáltatással szállítsuk nekik.
Szalma Rita – kereskedelmi igazgató: A titkunk a gyorsaság és az innováció, mivel kínálatunk és ajánlataink szinte minden nap változnak a trendek és a vásárlók igényei alapján, szemben más kiskereskedőkkel, akiknek több időre van szükségük a teljes termékciklus kezeléséhez. Kisebb cégektől érkező, szélesebb egyedi és prémium választékkal rendelkezünk, mint a többiek, beleértve exkluzív szezonális termékeket is. A táplálkozási trendekre tökéletes megoldást kínálunk a növényi alapú, vegán és mentes választékunkkal. A gazdasági helyzetre reflektálva a sajátmárkás választékunk fejlesztésén dolgozunk, és jó hír, hogy az árképünk egyre jobb.
Ön tudja, mitől lesz egy autó dörzsölés nélkül tiszta? Vagy hogy pusztán hőszivattyúval fel lehet fűteni a vizet akár 85 fokra? És hogy melyik helyszínen milyen forgalomra lehet számítani? A Kvantnál tudják, és érdemes tőlük megkérdezni, ha valaki egy egyedi befektetési lehetőséget keres. A jelenlegi bizonytalan gazdasági környezetben sokan keresnek alternatív, értékálló befektetési formákat. „Egy […]
Ön tudja, mitől lesz egy autó dörzsölés nélkül tiszta? Vagy hogy pusztán hőszivattyúval fel lehet fűteni a vizet akár 85 fokra? És hogy melyik helyszínen milyen forgalomra lehet számítani? A Kvantnál tudják, és érdemes tőlük megkérdezni, ha valaki egy egyedi befektetési lehetőséget keres.
A jelenlegi bizonytalan gazdasági környezetben sokan keresnek alternatív, értékálló befektetési formákat. „Egy jó terület értéke önmagában is emelkedik, de mi ezt meg tudjuk fűszerezni azzal, hogy egy termelő beruházás működtetésére teszünk ajánlatot” – mutat rá Hencsei Zoltán, aki évtizedes múlttal rendelkezik a területen, és a Magyarországon az önkiszolgáló autómosók telepítése és üzemeltetése tekintetében piacvezető Kvant Kft. tulajdonosa.
Ki tudják számolni
De mi a jó terület egy ilyen autómosóra és mennyi bevételt, profitot remélhet a tulajdonos? „Nagyon sok tényezőn múlik, hogy milyen bevételre lehet számítani, ezek egy része józan ésszel is kitalálható, másik részéhez viszont nem árt a rengeteg tapasztalat” – magyarázza Hencsei Zoltán.
Nem mindegy az se, hogy mekkora beruházást érdemes eszközölni és milyen szolgáltatásokat érdemes kínálni. Ha valaki megkeresi a Kvantot egy meglévő vagy egy kiszemelt telekkel kapcsolatban, akkor díjmentesen kap egy minden tényezőt figyelembe vevő számítást a várható hozamra. „A harminc év alatt közel ezer mosót telepítettünk. Egy konkrét helyszínnel kapcsolatban felelősséggel tudunk nyilatkozni a megtérülésről. De azt is elmondjuk, ha szerintünk ott nem érdemes mosót nyitni. Nekünk is az az érdekünk, hogy jó referenciákat hozzunk létre” – mondja a tulajdonos.
Tudományos hatékonyság
Persze a forgalom azon is múlik, hogy milyen maga a mosó. A Kvant az európai piacvezető gyártó, az Ehrle berendezéseit telepíti. Az Ehrle különlegessége, hogy a teljes mosótechnológiát, a tisztítószereket is beleértve komplex egészként fejleszti, vállalkozásra alkalmas egységként értékesítve. Amit viszont a betérő ügyfél is biztosan észre fog venni, hogy az autója dörzsölés nélkül is tiszta lesz, és száradás után is csillogó marad.
Mindez persze energiaigényes dolog, különösen a meleg víz előállítása, az energia ára pedig a sokszorosára nőtt tavaly óta. A Kvantnál azonban van egy forradalmi megoldás: a transzkritikus üzemmódra képes hőszivattyú. Hőszivattyúkat korábban is használtak kiegészítő megoldásként, azonban a hagyományosak csak 10–20 fokkal képesek hatékonyan emelni a víz hőmérsékletét. A Kvant által kínált rendszer azonban a 8 fokos vizet akár 85 fokra is fel tudja fűteni, kiváló hatásfokkal, az év 365 napján. „Ez annyira új és egyedi, hogy még mi is meglepődtünk rajta, hogy létezik ilyen. A piacon egyelőre csak mi kínálunk ilyen megoldást, ami rengeteg energiát spórol” – mutat rá a tulajdonos.
Karban és raktáron tartva
Persze akármilyen jó helyen van, akármilyen hatékony és szép egy mosó, ha épp egy meghibásodás miatt nem működik, akkor bevételt sem hoz. Itt jön a képbe a Kvant egy másik kimagasló előnye. A cég méreténél fogva munkaidőn kívüli és hétvégi ügyeletet is biztosítanak ügyfeleiknek. A jellemzően szükséges alkatrészeket raktáron, sőt a szervizautókban tartják, így a legtöbb problémát pár órán belül meg tudják oldani. „Mi műszaki csapatként kezdtünk ezzel foglalkozni, az értékesítés csak később jött, fordítva nehezebb egy ilyen szakértő, tapasztalt csapatot felépíteni” – mondja Hencsei Zoltán, aki szerint ez legalább olyan fontos az ügyfelek számára, mint az ár vagy a technológia
Szallas.hu, Seon, Tresorit, Starschema, Banzai Cloud – jó nevű cégek és szép exitek állnak a Portfolion mögött, meg persze egy nagyvállalati nagyágyú a maga stabilitásával és irigylésre méltó erőforrásaival. Molnár András és csapata már több régiós, mint magyar befektetést kezel, de legjobban azt szeretik, hogy nemcsak az üzletet, hanem az embert is elemezniük kell.
Van a Földközi-tenger partján egy város, amelyről minden látogató egy kicsit más élményt visz haza: van, aki a múzeumok végtelen kínálatában merül el, másokat az éjszakai élet sokszínűsége és a homokos tengerpart ragad magával, megint mások a gasztronómiát és piacok különleges hangulatát emelik ki beszámolóik során. Egy biztos: Tel-Aviv mindenki számára tartalmas időtöltést kínál. Az […]
Harcsapaprikásos, haltepertős pizza Michelin-ajánlással: lehet ezt nem megnézni? És ebből nem is a kalauz a lényeg, az öntudatos tiszalöki kisvendéglő, a Horgonyzó régóta a radarunkon van.