Hogyan lehet jól összeegyeztetni az üzleti és az IT-oldal céljait a technológiai fejlődés és az ügyfelek minél jobb kiszolgálásának érdekében? A CIB Bank egy bátor lépéssel mutatta meg, hogy működési modelljét folyamatosan alakítva törekszik a még hatékonyabb innovációra. Ha azt mondanánk, hogy egy banknak az ügyfelek igényeit a lehető legjobban kielégítő, egyben pedig biztonságos és […]
Hogyan lehet jól összeegyeztetni az üzleti és az IT-oldal céljait a technológiai fejlődés és az ügyfelek minél jobb kiszolgálásának érdekében? A CIB Bank egy bátor lépéssel mutatta meg, hogy működési modelljét folyamatosan alakítva törekszik a még hatékonyabb innovációra.
Ha azt mondanánk, hogy egy banknak az ügyfelek igényeit a lehető legjobban kielégítő, egyben pedig biztonságos és egyszerűen használható digitális szolgáltatásokat kell nyújtania, akkor erre valami olyasmi lenne a válasz, hogy „hát persze, ez magától értetődő”. Csakhogy egy bank közben egy nagy szervezet, ahol eltérhetnek egymástól az üzleti oldal és az IT-oldal prioritásai, rengeteg szabályozásnak kell megfelelni, illetve a napi működést is biztosítani kell. És akkor ott vannak még a bevezetésre váró új technológiák, vagy azok újabb és újabb alkalmazásai is, így sokszor az egyszerű, alapvető célokat háttérbe szoríthatják a napi feladatok, illetve a távoli, ambiciózus célok.
Azt gondolhatnánk, hogy ultradigitális világunkban a kereskedelmi kiállítások ideje lejárt, de semmi sem áll távolabb az igazságtól. Bizonyítja ezt, hogy a néhány évvel ezelőtt felújított Hungexpo egyre népszerűbb és Közép-Kelet-Európa legnagyobb nemzetközi kereskedelmi hubja lett, amivel rengeteg magyar vállalkozásnak is nemzetközi lehetőséget és lendületet ad. „Egy évvel korábban az élő rendezvényeket még filmforgatásokkal pótoltuk, de […]
Azt gondolhatnánk, hogy ultradigitális világunkban a kereskedelmi kiállítások ideje lejárt, de semmi sem áll távolabb az igazságtól. Bizonyítja ezt, hogy a néhány évvel ezelőtt felújított Hungexpo egyre népszerűbb és Közép-Kelet-Európa legnagyobb nemzetközi kereskedelmi hubja lett, amivel rengeteg magyar vállalkozásnak is nemzetközi lehetőséget és lendületet ad.
„Egy évvel korábban az élő rendezvényeket még filmforgatásokkal pótoltuk, de 2023-ban már a 2019-es szint felett teljesítettünk a helyszíni rendezvények számában” – kezdi Ganczer Gábor, aki 2009 óta vezeti a Hungexpót. Az ő vezérlésével zajlott az a felújítás is, ami új utakat nyitott meg a rendezvényhelyszín előtt. Így ma már Bécs, Prága, Barcelona, Dublin és Berlin kongresszusi központjaival versenyeznek a rendezvényekért.
„A mai, rendkívül versengő üzleti környezetben különösen fontos, hogy okos marketingesek, hozzáértő cégvezetők és komoly kisvállalkozók személyes kapcsolatokat építsenek és betekintést nyerjenek a legújabb trendekbe. A pandémiás 1,5 évnyi leállás alatt sokan kongatták a vészharangokat, de mi tudtuk, hogy az emberek még inkább ki lesznek éhezve az élő szakmai rendezvényekre, hiteles élményekre. Az expók, üzleti rendezvények, kongresszusok tökéletes alkalmat nyújtanak networkingre, új termékek, szolgáltatások kipróbálásra, megismerésére” – meséli a vezérigazgató. Márpedig, ha valaki, akkor ő tudja, hogy miért érdemes szervezni és részt venni ilyen eseményeken, hiszen a Hungexpo portfóliójában olyan rendezvények is sikeresen működnek évek óta, amik a világon több helyen megbuktak.
Nemcsak a HungexpÓt, hanem Budapestet is népszerűsítik
„Fő célunk volt, hogy nemzetközivé tegyük a kiállításainkat, ezzel lehetőséget adva magyar vállalatoknak a nemzetközi kapcsolatok építésére és az export növelésére” – mondja a szakember a kereskedelmi kiállításokról.
„Az üzleti rendezvények tekintetében a háborúhoz való közelségünk miatt egy ideig fenntartással tekintettek ránk, azonban a szövetségi kongresszusok szép számmal szerveződtek az utóbbi 1,5 évben is. Mondhatni, hogy szájról szájra terjed, hogy milyen magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani, flexibilisek, szervizorientáltak és gyorsak vagyunk. Az ügyfeleinkre úgy tekintünk, mint partnerekre, és a helyszín mellett sok éves szervezői tapasztalatot és innovációs tudást adunk nekik. A helyszín pedig gyakorlatilag bármilyen rendezvényre alkalmas. A népszerűségünk egyik oka egyrészt a szolgáltatásunk és a technológiáink színvonala, másrészt pedig az, hogy Budapest még kuriózum a kongresszusi desztinációk között” – mondja a szakember, külön kiemelve, hogy ezek a nemzetközi rendezvények rengeteg embernek adnak munkát, szállodák, éttermek, utazásszervezők oldalán is.
Főbb kiállítások 2024-ben
AGROmashEXPO és AgrárgépShow – 2024. január 24–27.
FeHoVa – 2024. február 8–11.
Budapest Boat Show és Utazás+ kiállítás (E-Bike Test&Show) – 2024. február 22–25.
SIRHA Budapest – 2024. március 5–7.
CONSTRUMA Nemzetközi építőipari szakkiállítás és OTTHONDesign Otthonteremtési szakkiállítás – 2024. április 10–14.
TANÁCSOK KIÁLLÍTÓKNAK
• Konkrét cél/célok meghatározása
• A kiállítás szerepének kijelölése a sales- és marketingstratégiában
• A standon dolgozók felkészítése
• A megjelenés előkészítése, előzetes érdeklődés generálása saját és a szervező által biztosított marketingeszközökkel
Focimeccset néztem egyedül. Nem a legmeglepőbb állítás egy középkorú férfitól, ugye? Tőlem az. Aki ismer, tudja, nem voltam (vagyok?) nagy focirajongó. Még a lányom is visszakérdezett este: egyedül leültél meccset nézni? Le. Szoboszlai Dominikkal két éve találkoztam személyesen, hol máshol, címlapfotózáson. Nem tett rám mély benyomást, nyűg volt neki a fotózás. Mégis elkezdtem figyelni, hogyan játszik, és persze […]
Írta: Litkai Gergely Mire fordítjuk rendelkezésre álló erőforrásainkat a globális polikrízis esetében? Növekedésre, mitigációra, adaptációra? Leegyszerűsítve, ha autónkkal egy betonfal felé tartunk százötvennel, miben bízunk? Fokozzuk a sebességet, hátha átviszi az autó a betonfalat? Megkísérelünk fékezni és elrántani a kormányt? Vagy csak bekötjük a biztonsági övet? Az első elképzelés talán józan paraszti ésszel kizárható, egy ilyen ütközést nehéz túlélni, ráadásul a betonfal […]
A legtöbb nemzetközi statisztika szerint tizenkét könyvet olvasunk el egy évben. Ez nem valami sok ahhoz képest, amennyivel a sikeres üzletemberek, vezetők szoktak büszkélkedni, de szuper, ha mindennap olvasunk valamennyit. Aktuális ügyek, önfejlesztés, történelem, művészetek és meghökkentő fikció – legalább ennyiféle olvasnivalót találunk szerzőink, szerkesztőink ajánlatában.
Nagy Zoltán tizenöt éve alapította meg a magyar bartenderszakmának óriási svungot adó Boutiqot, amit aztán 2012-ben a világ legjobb ötven bárja közé is beválasztottak. Mivel kellett itthon megküzdeni? Mik voltak az elmúlt másfél évtized legjobb pillanatai? És van-e még megvalósítandó vízió a koktélmekka csúcsán? Interjú.