A helyszín, a Piazza della Signoria
Firenze főtere, a város pedig olyan népszerű – méltán –, hogy már szezon előtt is zsúfolásig megtelik tengerentúli turistákkal. (Floridaiak csak óvatosan: a téren van egy pucér Michelangelo-szobor is, a híres Dávid másolata!) Szinte bármit el lehetne nekik adni ezzel a két branddel, de sem a Gucci, sem Bottura nem attól lett ilyen erős márka, hogy a bármit szeretné eladni.
Massimo Bottura nemcsak a filozófiai-gasztronómiai háttértartalom kifejlesztésében bitang erős, hanem a megfelelő emberek kiválasztásában is: a japán–mexikói séfpáros, akik egyébként a magánéletben is párt alkotnak – már született is egy fúziós kislányuk –, meglepő, de tökéletes választás.
Karime López és Kondo Takahiko nem félnek attól, hogy idegen földön kell bizonyítaniuk, számukra a toszkán örökség és a legkiválóbb toszkán alapanyagok izgalmas játékot jelentenek. (Nyelvi) botladozásaikkal játszanak is, erre remek példa a cannoli, ami cannelloni szeretne lenni, ezért a szicíliai sütemény tésztája cannellini babból készül, így aztán csak látszólag édesség, mert valójában marharaguval van töltve.