Mit kérdezz a „mi volt ma az óvodában, iskolában„ helyett?

Írta: Győri-Nádai Réka és Győri Zoltán
Fotók: Tóth Zita, Sebestyén László

A társasjátékokat köszönjük a Gamewiz társasjátékwebáruháznak és a Reflexshopnak.

Óvodásoknak
Miért jók ezek a játékok?
Az óvodáskorú gyermekek általában még nem tudják kellő hatékonysággal kezelni érzelmeiket, ezért érzelmi intelligenciájuk fejlesztése nemcsak csoportos és egyéni empátiájukat növeli, de önbizalmukat és önértékelésüket is.

Robotok
(5 éves kortól)
Empátianövelő, összehangoló, az intuíciót, a kommunikációt és az időérzéket is fejlesztő családi játék, akár kirándulásokra is magunkkal vihetjük. A robot szerepét felöltő játékos mindössze egy-egy hanggal jelezheti, hogy milyen gyorsan fog menni a robot. A többiek ez alapján, és az útvonalat figyelve próbálják kitalálni, hol fog megállni a robot. Egymásra hangolódós, jelenben levős, figyelős játék.