Üzleti szereplő több évtizedes karriert maga mögött hagyva civilnek áll. Láttam pár ilyet a közelmúltban. Még nem trendgyanús, inkább első fecskék, de üdvözlendő a bátorság, tulajdonképpen vakmerőség. Nyilvánvaló jószándékkal és hittel elkövetett egzisztenciális kamikaze. Négyfős véleménycsapat váltja egymást hónapról hónapra a pódiumon. Áprilisban Tilesch György tér vissza! Pályámat az üzleti oldalon kezdtem. Majd amikor tíz éve a Bridge Budapest […]
Üzleti szereplő több évtizedes karriert maga mögött hagyva civilnek áll. Láttam pár ilyet a közelmúltban. Még nem trendgyanús, inkább első fecskék, de üdvözlendő a bátorság, tulajdonképpen vakmerőség. Nyilvánvaló jószándékkal és hittel elkövetett egzisztenciális kamikaze.
Négyfős véleménycsapat váltja egymást hónapról hónapra a pódiumon. Áprilisban Tilesch György tér vissza!
Pályámat az üzleti oldalon kezdtem. Majd amikor tíz éve a Bridge Budapest Egyesület társalapítójaként és ügyvezetőjeként a civil oldalon találtam magam, azt is megtapasztaltam: valahogy kevésbé voltam komolyan vehető. Ez nem kishitűség. Csak egy tipikus reakció: „Szép, szép, de meddig csinálod még? Valami komolyat is az asztalra kellene tenni, a nagy dolgok mégiscsak az üzletben történnek.”
Ezzel akkor szembesültem élesen, amikor újra visszatértem, és már párhuzamosan vittem a két szerepet mint kockázatitőke-befektető és üzletikultúra-formálásért dolgozó civil. Ahogy újra lett üzleti identitásom is, ott kerültem újra térképre. Az üzleti és a civil pálya közt ingázni nem kimondott típustörténet, minek is belőle messzemenő következtetéseket levonni? Mégis valami rendszerhibára hívja fel a figyelmet, és ez nem pusztán a térképre kerülés vagy az egzisztenciális pálfordulások okán jön elő.
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a […]
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a bőr egészségével.”
Dóra egy olyan klinikát hozott létre, ahol a szakmaiság, a tudatosság és a felelősség a legmagasabb szinten találkozik. „Ahelyett, hogy megváltoztatnánk a személyiség megjelenését, mi a természetes, kifinomult részletek megteremtésére specializálódtunk. Fontos, hogy ügyfeleink megtalálják az önmagukban rejlő szépséget, elfogadják, sőt szeretni tudják önmagukat. Ennek érdekében pácienseinkkel karöltve tervezzük meg a megfelelő, személyre szabott kezelési terápiát.”
Egy klinika, ami brand
Az irány, mely egyedülállóvá teszi a klinikát, Dóra számára az elejétől kezdve egyértelmű volt. „Nyilván van egy kiemelkedő szakmai háttér, azonban a napi rutinunkban a páciensközpontú filozófia áll a középpontban. Pozitivitás, valódi figyelem, közösségépítés, melyek nem egyetlen orvos személyéhez, hanem a brandhez kötődnek” –mondja Dóra, aki egyből be is mutatta saját fejlesztésű, az iparágban egyedülálló pácienstámogató rendszerüket, a MyGlowUp platformot.
Klinika luxuskivitelben
A klinika az iparág leginnovatívabb technológiáit kínálja, eszközparkjukat az elérhető világmárkák legmodernebb tárházából építették ki, így pácienseik a legkomplikáltabb beavatkozásokat is könnyedén veszik, hiszen a kezelőszékben ülve nem csupán az eredmény, de az ahhoz vezető út is fontos. „Minden termékünk, gépünk és kezelésünk a lehető leghatékonyabb, legkevesebb fájdalommal jár és a legmagasabb minőséget képviseli.”
Termékeik között megtalálható a Forlle’D termékcsalád, mely azt a nanotechnológiát alkalmazza, amiért megalkotója, Dr. Makoto Hatto professzor Nobel-díjat kapott, de az egyik legismertebb komplex bőrterápiát kínáló termékcsalád, a ZO Skin Health is képviselteti magát a klinikán. A Candela cégcsoport által gyártott Nordly’s géppel is találkoztam, melyet tavaly Amerikában az év lézerkészülékének választották, továbbá a doktornő figyelmembe ajánlotta a SkinPen Precision-t, mely az egyedüli FDA-tanúsítvánnyal rendelkező orvosi mikrotűs eszköz a piacon.
Közösség és harmónia
Az interjú végére Dóra szavait hallgatva egyre inkább megértettem, mit is jelent a klinika által megfogalmazott gondolat, miszerint a ragyogás belülről kezdődik. Bőrünk egészsége, önbizalmunk és megjelenésünk minősége összefügg, és nem csupán a fizikai kezeléseken múlik. „Az önfejlesztés kiemelten fontos, hogy önazonosak maradjunk és ne vesszünk el az esztétikai világ útvesztőjében. Ebben nyújtunk segítséget Dobó Katával és Dr. Pászthy Beával, akikkel egy havonta jelentkező podcast keretében beszélgetünk bővebben a témáról.”
„Számunkra a Glow Up Aesthetic Clinic az egészséges bőrt, a természetes szépséget és a tudatos bőrápolást testesíti meg. Valljuk, hogy a rendszeres bőrápolásnak mindenki számára hozzáférhetőnek és elengedhetetlennek kell lennie.”
A borítón a legértékesebb magyar influenszerek, az utolsó oldalon a háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó. A februári szám megünneplésével visszatért magazinindító eseményünk, a Kilövés.
Egy több mint három évtizedes családi cég, élén három nővel: anya, lánya, unokája. A Medito mátriárkája, Osztián Gabriella friss amerikai munkatapasztalatokkal, ötszázalékos jutalékért kezdett el edzőcipőtől babakocsin át ruhákig mindenfélével kereskedni a rendszerváltás után, az unoka, Letícia már a jövő és a fenntarthatóság felé vezeti a játékbizniszt. Közben felkészül a negyedik generáció.
A Flix hatékony üzleti modelljével tíz év alatt átalakította és letarolta a távolsági buszos piacot, a helyi buszüzemeltetők sorra festik át zöldre a járműveiket szinte az egész világon. Nem látni, mi állhatna az útjukba a következő tíz évben. Felkészül a hódításra a világ legnagyobb buszos piaca, Ázsia.
Tíz-tizenkét éve már sztárok voltak, most újra támadnak a tőke- és hozamvédett alapok. Van esélyük akkor, amikor az inflációkövető állampapír idén tizenhat, jövőre akár húsz százalékot is fialhat?
A világ nagyot változott az elmúlt 30 évben, és ez talán hatványozottan igaz a pénzügyi szolgáltatások, biztosítások piacára Magyarországon. Ha egy személyes kapcsolatokra és bizalomra építő cég nemcsak meg tudott maradni ezen a piacon, hanem az alapoktól indulva eljutott a piacvezető pozícióba, az azért jelent valamit. Az OVB magyarországi leányvállalata pedig pontosan ezt tette. Az […]