Hát, ez egy scam volt. Ezzel hívott fel pár nappal ezelőtt a fiam, miután Angliába érve azzal szembesült, hogy a lakás, amit az egyetemi évre többedmagával bérelt volna, nem létezik. A ház fizikailag persze ott van, úgy néz ki, ahogy a képeken, csakhogy nincs benne kiadó szoba, és legfőképp van egy bent lakó tulajdonosa, aki mit sem sejtett arról, […]
Hát, ez egy scam volt. Ezzel hívott fel pár nappal ezelőtt a fiam, miután Angliába érve azzal szembesült, hogy a lakás, amit az egyetemi évre többedmagával bérelt volna, nem létezik. A ház fizikailag persze ott van, úgy néz ki, ahogy a képeken, csakhogy nincs benne kiadó szoba, és legfőképp van egy bent lakó tulajdonosa, aki mit sem sejtett arról, hogy egy – egyébként telefonon szimpatikus – csaló a sajátjaként hirdeti az ingatlanát, és veri át az ajtaján kopogtató gyanútlan egyetemistákat. Álnéven, hamis személyazonossággal, hamis szerződést kötve, de működő számlaszámmal, amire többek többhavi bérleti díját aljas módon, de sikeresen begyűjtötte.
Ez csak pénz – szoktam magamat és másokat is vigasztalni, amikor valakit anyagi veszteség ér. Sosem esik jól senkinek, sőt kifejezetten elkeserítő tud lenni, de hiszem, hogy addig jó, amíg csak pénzről van szó. A pénz elveszíthető, de pótolható, teremthető, gyarapítható is.
Mostanában talán a szokottnál is több szó esik róla. Egyre többet hagyunk ott a boltban, megint egyre kevesebbet ér, ha külföldre megyünk, cserébe örülünk, ha van mit befektetni, és legalább visszanyerünk valamit a még magas kamatokon. Amióta van magyarországi Forbes, feszegetjük a pénz megkeresésének, birtoklásának vagy elbukásának kérdését, tanulságos is visszaolvasni néhány korábbi portréalanyunk személyes vallomását Csányi Sándortól Szoboszlai Dominikig, milyen a viszonyuk a vagyonnal. Ezzel indul a következő 24 oldal, ahol aztán mindenki találhat magának témát, amibe jó mélyen belefúrhatja magát, és a végére a Cápák között új cápájától, Varga Esztertől is kapunk egy rapid vallomást: neki a pénz a szabadság ára.
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja. Szaxofonos […]
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja.
Szaxofonos dallamokkal, francia stílusú fagyiskocsival, finom falatokkal, pezsgővel és megszámlálhatatlan mennyiségű lufival ünnepelte új irodáját a Sirowa Hungary Kft. A disztribútorcég Tomori utcai központja a Sirowa 25 magyarországi dolgozójának ad második otthont, ez alkalomból pedig meglátogatta őket a Sirowa Group elnöke, Dr. Juergen Warzecha, valamint legnagyobb partnerük, a Wella Company is képviseltette magát az eseményen. A Wella Company, az egyik leggyorsabban növekvő szépségipari cég hatalmas szakértelemmel: 140 éve alapították és 2020-ban vált teljesen függetlenné.
Minden évben újragondoljuk, mire van szükségünk, legyen szó akár az utazási policykről, akár az irodai környezetről – meséli Dr. Juergen Warzecha. –Szeretek időről időre új irodába költözni, mivel ez inspirálja az embereket, jó érzésekkel tölti el őket, és ez minden esetben egy új fejezetet is jelent a cég életében.”
Dr. Juergen Warzecha
Sirowa Hungary X Forbes támogatói tartalom
Dr. Jürgen Warzecha, a Sirowa Group elnöke
Az 1990-ben alapított Sirowa Group Litvánia első magánvállalkozása volt, amely 2017-ben nyitotta meg budapesti irodáját. A szépségápolási és egészségmegőrzési termékeket forgalmazó csoport üzleti eredményei valóban impozánsak. Köszönhető ez jelentős részben a mostanra összeállt profi csapatnak, ami kiemeli Magyarországot a régió más piacai közül. „A szépségiparban minden piacnak megvannak a maga sajátosságai, ez alól Magyarország sem kivétel. Ahhoz, hogy egy márka sikeres legyen, elengedhetetlen a nemzetközi gyakorlatok folyamatos finomhangolása. A tavalyi év – jó értelemben véve – extrém kihívás volt, mivel több mint 20 százalékos növekedést értünk el” – árulja el a Sirowa Group elnöke. Mindez nem történhetett volna meg egy olyan vezető nélkül, aki nem csak a célt látja, de az ahhoz vezető utat is pontosan ismeri. Frank Koch, a Sirowa Hungary general managere olyan ambiciózus munkavállalókat tudott a céghez csábítani, akik nélkül a disztribútorcég nem tudott volna ilyen ütemű növekedést produkálni.
„A fogyasztói magatartás jelentősen megváltozott az elmúlt években, ami különösen a professzionális kozmetikai szegmensben jelentett kihívást – mondja Julia Pushkareva, a Sirowa Group egyik legfontosabb partnere, a Wella Company kelet-európai piacának vezetője. – Mindez nem változtat azon a tényen, hogy hiszünk abban: az általunk kínált legmagasabb minőség a legfontosabb tényező, amiért ügyfeleink lojálisak maradnak, és amivel újakat tudunk szerezni. Ráadásul tudjuk, hogy manapság a fogyasztók környezettudatosabbak, öntudatosabbak, és olyan márkákat keresnek, amelyek értékrendje megegyezik a sajátjukéval – teszi hozzá Julia Pushkareva, aki vezetőként több mint 30 országért felel. – Az új bevezetéseinkkel is biztosítani akarjuk elsőségünket. Jelenlegi legnagyobb professzionális szépségápolási termékünk a Wella Professionals Ultimate Repair, egy négylépéses kezelés a sérült hajra, amelyről tudjuk, hogy azonnali siker lesz. Még csak most vezettük be a piacra, de máris imádják, így biztosak vagyunk benne, hogy az európai és a magyar vásárlók is szeretni fogják. Ez a termék valóban forradalmasítja a hajápolást, amit a Wella rendkívül komolyan gondol.”
Julia Pushkareva, a Wella Company Kelet-Európáért felelős general managere
A sikerben az oktatásnak is nagyon fontos szerepe van. Egy csapatot sosem könnyű felépíteni, és idő is kell hozzá. „Ez a folyamat mostanra Magyarországon is beérett. Van egy szilárd alapunk, amin állva sok szempontból könnyebb növekedni. A célunk az, hogy mi legyünk a szépségipar erőművei a Wella Company erős támogatásával” – vallja Dr. Juergen Warzecha.
Bali egyszerre paradicsom a nászutasoknak, a jógiknak és a szörfösöknek is, utóbbiak a déli Uluwatu hullámaiért a világ végéről is eljönnek. A nyugati part viszont kész időutazás, se beach club, se night club, csak az óceán dübörög. De a koromfekete homok, a buja dzsungel és a tengerparti rizsföldek birodalmában ott a sziget legkifinomultabb új szállodája is, ami alig egy év alatt feltette a nyugati partszakaszt a balinéz turistatérképre.
Al Ghaoui Hesna író, újságíró kézírással szeret leginkább jegyzetelni, csakis olyan telefont használ, amihez érintőtoll is tartozik. Most megmutatja az általa leggyakrabban megnyitott alkalmazásokat, és ráadásul arról az appról is mesél, amelyiken ő is dolgozott.
Semmilyen pénzügyminiszter vagy jegybankelnök sem tudott volna pontosabban fogalmazni az öngondoskodásról, mint erdész barátom a minap. Szerinte a faültetésre a legjobb időpont éppen húsz évvel ezelőtt volt, a második legjobb időpont pedig ma van. Ugyanez igaz az öngondoskodásra. Esszenciális meglátás ez. Az én tanácsom is az, hogy semmiképpen ne várjunk az államra, vegyük tudomásul, hogy esélyünk sincs arra a – szerény […]
Ki ne tudná, milyen a táplálkozásban kompromisszumot kötni: az egészség miatt lemondani a kedvenceinkről, vagy pont fordítva. Egy svéd márka, úgy tűnik, átvágta a gordiuszi csomót, egy magyar páros pedig felfigyelt a N!CK’S trendi, cukor-, glutén- és pálmaolajmentes édességeire. Lovasné Lénárt Fanni és Lovas Balázs olyan rágcsálnivalókat forgalmaznak, amik a legnagyobb márkákkal is felveszik a […]