










Szponzorok nélkül nincs esemény!
Folytatás
Forbes Flow All Stars
2024. december 11.,
Corinthia Budapest
FORBES UNDER 30 SUMMIT
2025. február 27.,
Corinthia Budapest
FolytatásForbes Flow All Stars2024. december 11.,Corinthia Budapest FORBES UNDER 30 SUMMIT2025. február 27.,Corinthia Budapest Forbes Power Women’s Summit2025. április 3., Millenáris, Nemzeti Táncszínház
Folytatás
Forbes Flow All Stars
2024. december 11.,
Corinthia Budapest
FORBES UNDER 30 SUMMIT
2025. február 27.,
Corinthia Budapest
Ha már megvetted, csak jelentkezz be!
Az e-kereskedelemben folyamatos a verseny, és az online piacterekre feltöltött termékekkel egyre nehezebb kitűnni a tömegből. Ezt orvosolná az ErdSoft webshop-platformja, a Sellvio. A szerb és a magyar, majd más európai piacokra is új megoldásokat hozó IT-vállalat alapítójával, Erdudac Dániellel az e-kereskedelmi trendekről, kihívásokról és a Sellvio filozófiájáról beszélgettünk. Programozói karrierből nemzetközi vállalkozás Erdudac Dániel […]
Az e-kereskedelemben folyamatos a verseny, és az online piacterekre feltöltött termékekkel egyre nehezebb kitűnni a tömegből. Ezt orvosolná az ErdSoft webshop-platformja, a Sellvio. A szerb és a magyar, majd más európai piacokra is új megoldásokat hozó IT-vállalat alapítójával, Erdudac Dániellel az e-kereskedelmi trendekről, kihívásokról és a Sellvio filozófiájáról beszélgettünk.
Erdudac Dániel egyetemista volt, amikor elindította első webáruházát. A hobbi vállalkozás lett: 2011-ben alapította az ErdSoftot, ami 45 fős IT-céggé nőtte ki magát. A csapat eddig több mint 600 webáruház fejlesztésében vett részt, és az ügyfeleik között vannak kisvállalkozások és óriáscégek is. Utóbbiak egyike évi több százmillió dolláros árbevétellel működik. A kkv-k nak idővel túl drágák lettek, de nem akarták ellökni őket. „Így született a Sellvio: egy előfizetéses modellre épülő e-kereskedelmi platform, ami professzionális megoldásokat kínál.”
A Sellvio filozófiája, hogy megfizethető havidíjért adjanak teljes körű webáruház-szolgáltatást. „Folyamatosan fejlesztjük a funkciókat és karbantartjuk az oldalt, hogy mindig megfeleljen az adott piac szabályozásainak, ahol az ügyfelünk működik” – fejtette ki az igazgató. Hozzátette: a platform nagy előnye, hogy támogatja a többcsatornás értékesítést, mert „a termékeknek ott kell lenniük a Google Merchant Centerben, eMagon, Allegrón, de akár a Pepitán is”. A Sellvio megoldása ezt a folyamatot egyszerűsíti, csökkentve az idő- és költségráfordítást.
A Sellvio csapata nagy hangsúlyt fektet az AI-megoldások integrálására is, a hatékonyság, a fenntarthatóság és a versenyelőny érdekében: „amit automatizálni lehet, azt automatizálni kell, és lehetőleg AI-val”, ami segít termékleírások és blogbejegyzések generálásában vagy a konkurencia megfigyelésében. „2025 első negyedévében olyan funkciót is indítunk, ami szabadszavas kérdésekre ad adatvezérelt válaszokat, például megmutatja, melyik terméked hol teljesít a legjobban” – magyarázta Erdudac Dániel. Hozzátette: kulcsfontosságú innováció még a gamification, ami vonzza az impulzusvásárlókat.
Bevezetünk olyan funkciókat, mint a nyereménykerék, a kuponos játék vagy a zsákbamacska, hogy növeljük az aktivitást és a visszatérési hajlandóságot.”
A magyar e-kereskedelem egyre nagyobb konkurenciája a kínai Temu és a lengyel Allegro. A helyi termékforgalmazást gyengítő óriások új kihívások elé állítják a magyar kkv-kat, ezért a Sellvio célja, hogy támogassa őket – akár úgy, hogy a külföldi piacokon is terjeszkedni tudjanak. „A hazai e-kereskedelem résztvevőinek csupán 21 százaléka értékesít külföldre, szóval a bővülés egyik lehetősége a nemzetközi kereskedelem.”
2024-ben már nem elég, hogy van webshopod. Kell egy platform, ami összekapcsolja az összes csatornát, és segíti a hatékony működést.”
Az ErdSoft megközelítése pedig kitűnik a piacon: megválaszolja az e-kereskedelem kihívásait és sikeresebbé teszi az online értékesítő vállalkozásokat. Erre szükségük is van, mert „nő a forgalom, de a multik malmára hajtja a vizet, hiszen az online kiskereskedelmi költés felét külföldi webshopokban hagyjuk”. Ideje nagyobb szeletet kérni a tortából – a Sellvio innovatív megoldásaival.
Mindennapi hasznos tárgyak és a rájuk épülő hobbik. Ez az EDC. Azok a kellékek, amik megadják a felkészültség érzését viselőjüknek, a csomagbontástól a csavarhúzáson át akár az elsősegélynyújtásig vagy az önvédelemig. Mikor, ha nem a covid alatt futott fel a trend, és azóta sem csengett le. Alapvetése: a legjobb eszköz az, ami kéznél van, amikor szükség van rá, és ami attól hasznos, mert kialakításánál a funkció volt az első. Gyűjtésük külön szeánsz: meg kell ismerni a termékeket, a felhasznált anyagokat, az igényeinket. Az EDC megkoronázása, amikor reggel indulás előtt összeállítjuk a napi akadályokhoz passzoló felszerelésünket.
Ingyenes vagy nagy kedvezménnyel elvégzett energiahatékonysági felújítás, amelynek végén csökkennek a költségek, az ingatlan értéke pedig nő? Hol a csapda? Az nincs, a VFE Kft. azt adja, amit ígér! Mindenki ismeri a mondást: ami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, az nem is igaz. Csakhogy vannak kivételek. A VFE Kft. által kínált ingyenes padlásfödém-hőszigetelés pont […]
Tíz éve alatt volt pár jó húzásuk, de pókeres hasonlattal élve talán most egy royal flush az, amit bedobtak az asztalra. Márpedig Sárospataki Albert, a Billingo atyja most biztos nem blöffölt, amikor azt mondta a csapatának november közepén: szedjenek össze szinte minden billingós vállalkozásnak a hónap végéig félmillió forintot, ingyen. A Billingóval mindig is az […]
Idén ünnepelte fennállásának 125. évfordulóját a Miele. A máig családi tulajdonban lévő német márka legendás háztartási készülékei sok esetben generációról generációra szállnak, a gyerekek kirepülése a családi fészekből pedig egyben jó apropót kínál a frissítésre – hiszen arra a minőség miatt máskülönben nemigen van szükség. Az 1899-ben Németországban alapított cég megalakulása óta a Miele és […]