Stadionkoncert, Európa-turné, ruhakollekció, mozifilm. Azahriah portréját nehéz megírni, mert még íródik. A huszonkét éves Baukó Attila naponta ér új csúcsokra, rajongóival alapjaiban változtatta meg a hájpkultúrát. „Róla közvetít a tévé meg a Blikk, Bors meg a sok más suttyó címlapsztori, bocsáss meg, ha most egy darabig nem hívlak vissza, sorry!” – énekli új dalában. Minket visszahívott. Ilyen még nem volt: leültünk vele és menedzsmentjével, a magyar zenepiac másik sikertörténetével, a Supermanagementtel, és a Puskásba is bejutottunk. Tripla telt ház, 140 ezer vendég, két és fél milliárd forint. A sztori üzleti és emberi oldala, ahogy sosem olvastad.
Ez már túl magas lesz – jöttek rá egy hét építés után a Puskás stadionban koncert előtt egy nappal. Pardon, nem koncert, koncertek.
A boltív két oldalán levágott zombikezek lógnak, mellettük gigászi LED-falak tornyosulnak. A küzdőtéren külön emelvényt kap a versenyzongora, és égig érő delay-tornyok viszik a hangot, hogy két–háromszáz méterrel odébb se legyen visszhang. Alattuk mintha különféle kasztok keringenének, építők, hang- és fénytechnikusok, zenészek, táncosok, fotósok, filmes stábtagok, valtonosok. Utóbbiból durván másfél ezren vannak, amikor focimeccsen telik meg a 69 ezres stadion.
A kifutó félpályáig nyúlik a harminc–negyven méter magas és dupla olyan széles színpadból. Fehér izompólós, rövidnadrágos, Vans cipős, agyontetovált metálzenés forma gurul e-rollerrel a pályára – már napokkal korábban leburkolták.
A Heavy Tools® víziója egyértelmű: szeretnék, ha a brand a közép-európai régió piacán egy általánosan ismert, meghatározó ruházati márka lenne, mely prémium minőséget és kifinomult stílust kínál az aktív életmódot kedvelő célközönségnek. A 27 éves Heavy Tools® most újabb szintet lép, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság megbízásából ők készítik a magyar […]
A Heavy Tools® víziója egyértelmű: szeretnék, ha a brand a közép-európai régió piacán egy általánosan ismert, meghatározó ruházati márka lenne, mely prémium minőséget és kifinomult stílust kínál az aktív életmódot kedvelő célközönségnek. A 27 éves Heavy Tools® most újabb szintet lép, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság megbízásából ők készítik a magyar csapat formaruháit, és egyben hivatalos támogatói a magyar olimpiai és paralimpiai csapatnak.
A 2024-es nyári olimpiai és paralimpiai játékoknak otthont adó Párizs a divat fővárosa, a stílus és az elegancia hazája. Franciaországban a divat nem csupán trendekről és ruhákról szól, hanem egy életstílusról, egyfajta magabiztosságról és kifinomultságról. A francia nők öltözködésében a klasszikus elegancia modern trendekkel ötvöződik, és mindig kiemelt figyelmet fordítanak a minőségi anyagokra és a tökéletes szabásra. A Heavy Tools® szakemberei ezt az életérzést vegyítették a márka stílusjegyeivel, így született meg a magyar formaruha-kollekció. A tervezés során megálmodott egyedi összképben az olimpiai csapat egésze testesíti meg a piros, fehér és zöld színek harmóniáját a bevonuló ceremónián. A francia zászló színeit is belecsempészték a kollekcióba, így a sötétkék a férfi sportolók öltözékében fog megjelenni.
„Az olimpiai és paralimpiai kollekció tervezésekor az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy a sportolók a megnyitó ceremónián a lehető legjobban érezzék magukat a bőrükben. A kiváló minőségű anyagok és a megfelelő szabásvonalak biztosítják azt a komfortot, ami a külső megjelenésükön is tükröződik” – árulta el Doroszlay Yvette, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa, hozzátéve, hogy a szigorú nemzetközi előírások pontos betartása alapvetés volt.
A tervezők a krakkói Európa Játékok alkalmával értékes visszajelzéseket kaptak a sportolóktól, melyeket beépítettek a kollekcióba. Minden apró részletre figyeltek, így például a női ruhát praktikus zsebekkel látták el a napszemüveg, telefon és egyéb kisméretű tárgyak kényelmes tárolására.
„Mindig szívmelengető, ha Heavy Tools® terméket látok szembe jönni az utcán, egy koncerten vagy sporteseményen, a mostani nyár viszont egy olyan mérföldkő a márka életében, amire hosszú évtizedek múlva is nagyon büszkék lehetünk. Ez egy igazi, hosszú csapatmunka volt, nagyon hálás vagyok a kollégáknak” – hangsúlyozta Doroszlay László, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa. A márka a sportolók mellett a csapatvezetőkről, az edzőkről és stábtagokról is gondoskodik, így körülbelül 400 embert öltöztet fel a párizsi olimpiára és paralimpiára, míg a szurkolók és a sportbarátok már saját maguknak is megvásárolhatják az egyes darabokat, a kollekció az üzletekben is elérhető. A Heavy Tools® a kollekciót nagyszabású közterületi és médiakampányban is népszerűsíti, a formaruhák nagyköveteként Illés Fanni, Telegdy-Kapás Boglárka és Telegdy Ádám jelennek meg a kreatívokon.
Beton.Hofi, T. Danny, Diller Kevin: telt házzal ment le a Flow-val együtt rendezett első Influencer Summit a Millenárison, a Gourmet Fesztivál mellett. 742 résztvevő, 26 előadó.
Talán sohasem kocsikázom Andalúzia legnyugatibb dombjain, ha nincs egy új Renault, amit épp ott kell kipróbálni, és talán nem bukkanok Sevilla egyik legizgibb és legfiatalabb látványosságára, ha nem tesszük el az útikönyvet, és kezdünk el csak úgy barangolni.
Ritka együttállás, hogy két nagy őskonkurens kártyatársaság együtt adjon interjút, és mellé még a legnagyobb hazai bank is az asztalhoz üljön. OTP–Visa–Mastercard-nézőpont arról, ami ma mindenkit aggaszt: kártyacsalásokról, banki átverésekről.
A világhírű magyar topmodell, aki anya lesz, a diplomatából lett sztárséf és a magyar művész, aki vécékkel támad. Megjelent az új Forbes Life, ízelítő a tartalomból.