Sok gazdag ember szórja el a vagyonát a politikai karrierjére. De egyetlen amerikai sem csinált annyi magánvagyont a politikából, mint Donald J. Trump. Mivel már tömegek hajlandók megvenni tőle bármit, részvényt is, kerül, amibe kerül, politikai híre-neve milliárdokká változott.
Írta: Dan Alexander / Fordította: Zsadon Béla
A Donald Trump márka mindenestül arra épül, hogy Trump nyerő típus. Bár 2021. január 20-án semmi esetre sem látszott nyertesnek, sőt. Elvesztette a választást, aztán másodszor is alkotmányos vádeljárás indult ellene a Capitolium általa szított ostroma miatt, így tért vissza Floridába, búskomor Palm Beach-i birodalmába. Kereskedelmi ingatlanai jobbára üresen kongtak, a hotelbizniszből tízmilliók csorogtak el, licencvállalatai leálltak.
Egy héttel később Trump magánklubjában fogadta Wes Mosst és Andy Litinskyt. Az Apprentice egykori „gyakornokai” pitchelni jöttek, és valami olyasmit tálaltak fel a hamburger és a fagylalt mellé, ami felpiszkálta a mester érdeklődését. Egy Trump márkájú technológiai és médiacéget Twitter-szerű közösségimédia-alkalmazással, Disney+-szerű streamingszolgáltatóval és Amazon-szerű webhosting platformmal. A javaslatban az volt a legcsábítóbb, hogy Trump megkapná a részvények kilencven százalékát – az egyik résztvevő szerint úgy, hogy semmit sem kellene előre befektetnie.
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A […]
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A szolgáltatás kétféle kritériummal érhető el: 10 millió forint vagyon, vagy havi 750 ezer forint jóváírás a bankszámlán. Aki valamelyiket teljesíti, automatikusan Magnifica ügyféllé válik.
A MAGNIFICA ÜGYFELEK EGYEDI LEHETŐSÉGEI
Minden Magnifica ügyfél saját dedikált bankárhoz kerül, aki „személyesen vagy telefonon évente kétszer érdemben egyeztet ügyfeleivel” – magyarázta Vasas Norbert, hozzátéve: „a kapcsolattartás segít a személyre szabott pénzügyi tanácsadásban, és különösen fontos a csalások elkerülésében, hiszen a rendszeres kommunikáció miatt az ügyfelek biztosak lehetnek benne, hogy megfelelő szakemberrel dolgoznak.” A tanácsadás az Intesa Sanpaolo Group egyedi vagyontervezési rendszerének segítségével történik, így a nemzetközi tapasztalat a csoporthoz tartozó CIB Bank helyi szolgáltatásaiba is integrálódik. Vasas Norbert szerint „az Intesa Sanpaolo évszázados szakértelme hatékonyan jelenik meg a Magnifica szolgáltatásban”: az ügyfelek vagyonukat különböző kötvényekbe, részvényekbe és befektetési alapokba helyezhetik, amelyhez a bankárok szakértői segítséget nyújtanak.
Az üzletágvezető hangsúlyozta: „a legfontosabb talán az, hogy tanácsainkkal segítünk jól kezelni a saját vagyonukat”, és ez az ügyfél kockázatvállalási hajlandóságának, termékismeretének és ESG-igényeinek megfelelően történik.
A prémium ügyfeleknek olyan exkluzív szolgáltatások is elérhetőek, mint a CIB Visa Inspire Platinum és a Mastercard Gold betéti bankkártyák, amelyek többek között kényelmes reptéri várakozási lehetőséget, utasbiztosítást tesznek lehetővé.
KOMPLEX SZOLGÁLTATÁS, ÜGYFÉLEDUKÁCIÓVAL ÉS 24 ÓRÁS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL
A Magnifica nyilvánvaló előnyein túl a CIB Bank fontosnak érzi, hogy videós oktatóanyagokban röviden és tömören elmagyarázza a részvények, a kötvények és a vegyes alapok széles palettája révén kínált pénzügyi diverzifikáció előnyeit, illetve a megtakarítási programok és termékek működését. „Az ügyfelek visszajelzései alapján ezek az edukációs anyagok segítenek abban, hogy jobban megértsék a pénzügyeiket, és tudatosabb döntéseket hozzanak” – mondta az üzletágvezető, hozzátéve: az Intesa Sanpaolo tapasztalatai és a gazdasági helyzetértékelés lehetővé teszi, hogy a Magnifica szolgáltatások „a piaci ingadozások ellenére is többletértéket termeljenek az ügyfeleknek.”
Ha mindez nem lenne elég, a Magnifica ügyfélkör számára is elérhető a telefonos ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, ha sürgős pénzügyi kérdések merülnének fel, például gyors tranzakcióra van szükség, esetleg kártyával vagy online bejelentkezéssel kapcsolatos probléma adódik. (x)
További információk a CIB Bank prémium banki szolgáltatásáról:
„A tájékoztatás nem teljes körű. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, befektetési tanácsnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése. A befektetési döntést minden esetben a befektető hozza meg. A CIB Bank által nyújtott befektetési szolgáltatások tekintetében a Bank mindenkor hatályos Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó Üzletszabályzata és Díjjegyzéke az irányadó. A CIB Bank Zrt.-t nem terheli semminemű felelősség a befektető által hozott befektetési döntésekért, azok eredményéért, a befektetések kiválasztásából, illetőleg a piaci fejleményekből esetlegesen bekövetkező károkért. 2025. január 1-étől a jóváírási kritérium 800 ezer forintra változik.”
„A CIB Visa Inspire Platinum és a CIB Mastercard Gold betéti bankkártya esetében a tájékoztatás nem teljes körű, célja kizárólag a figyelem felkeltése. Az igénylésre és a termékre vonatkozó részletes feltételeket a Fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, valamint a Fogyasztók részére szóló Bankkártyákra vonatkozó Különös Üzletszabályzat, a költségeket és díjakat pedig a magánszemélyek részére szóló Bankkártya kondíciós lista tartalmazza.”
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
A Forbes.hu rovata, nem csak e-kereskedőknek. Hírek, iparági pletykák, mérések, elemzések, túlélési stratégiák Vaszkó Ivánnal, a Forbes főmunkatársával.
ELO Digital Office
2024 November Támogatói tartalom ELO Digital Office
Az üzleti alkalmazásokba és folyamatokba beépülő generatív mesterséges intelligenciával minden eddiginél gyorsabb tempóra váltott a digitalizáció, amit egyetlen szervezet sem halogathat tovább. Horváth Szilvia, az ELO Digital Office magyarországi képviseletének ügyvezető igazgatója beszél digitalizációról, mesterséges intelligenciáról, vállalati tartalomkezelésről, és hogy mindez miért különösen fontos a magyar kis- és középvállalkozások számára. Miért vált sürgőssé az üzleti […]
A kisgyerekeket is érdekli a pénz, a pénzzel kapcsolatos kérdések, de nem könnyű az ő nyelvükön elmagyarázni az alapokat sem. Az Erste és a Pagony közös kiadásában megjelent mesekönyv rengeteget segíthet ebben. Valószínűleg minden szülő került már abba a helyzetbe, hogy gyerekének el kellett magyaráznia: a pénznek bizony értéke van, azt meg kell keresni, a […]
Hogyan lehet az MI-t övező villámgyors innovációt és a szabályozói, etikai kérdéseket egyensúlyba hozni úgy, hogy ne gátoljuk a fejlődést, kivált az adatbiztonság terén?Tilesch György: Jelenleg minden MI-szabályozói testület ezzel küzd, legyen az nagyvállalati, állami vagy nemzetek fölötti szereplő. Az Egyesült Államok próbálja tartani magát az innovációbarát, önkéntes alapú megfelelési megoldásokhoz, míg az EU a kockázati alapú reguláció mellett […]