Megszállottan követem az amerikai elnökválasztást, leginkább a New York Times online kiadásán és a podcastjain, kiegyensúlyozva némi Fox News-zal. Nem tudom levenni a szemem a telefonomról, ahogy a gigantikus választási gépezetek minden negyedik évben rekordokat döntő összegekből dübörögnek, hogy a végén pár emberi gesztus vagy botlás, egy-két mondat elbillentse jobbra vagy balra a választást. A tétet és izgalmakat fokozza, ha egy választás […]
Megszállottan követem az amerikai elnökválasztást, leginkább a New York Times online kiadásán és a podcastjain, kiegyensúlyozva némi Fox News-zal. Nem tudom levenni a szemem a telefonomról, ahogy a gigantikus választási gépezetek minden negyedik évben rekordokat döntő összegekből dübörögnek, hogy a végén pár emberi gesztus vagy botlás, egy-két mondat elbillentse jobbra vagy balra a választást.
A tétet és izgalmakat fokozza, ha egy választás tényleg történelminek látszik. Az például erős, hogy Trump volt kabinetfőnöke, az egykori tábornok John Kelly nevezi fasisztának a volt elnököt. Szimplán a jó ízlés és polgári kulturáltság elismerése miatt is jó lenne, ha nem egy mindenkire fittyet hányó agresszív nagydumás lenne az USA elnöke. Sőt, Közép-Európaiként azt se bánnám, ha az amerikai elnök jobb viszonyt ápolna a német kancellárral, mint az orosz elnökkel. Mindez egy héttel a magazin megjelenése után kiderül – ha nem lesz elhúzódó jogvita arról, hogy ki nyerte a választást.
Trump mindenesetre máris nyert. A nagy pénz abból jött össze, hogy bukott elnökként, aki azt sem fogadta el, hogy elvesztette a választásokat, tőzsdére vitte az egyáltalán nem nyereséges közösségimédia-cégét (Truth Social), és úton-útfélen márkázott terméket árul magáról, beleértve a mára talán legendássá vált Trump Bibliát is. Most írjam azt, hogy neki semmi se szent? Írtam. Nekünk ilyenkor jól jön az amerikai szerkesztőségből érkező exkluzív Trump-sztori a szintén történelmi exelnöki meggazdagodás részleteiről, ahol félmosollyal olvasom, hogy kb. olyan nekik Trump, mint nekünk a Hell, pereskednek.
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A […]
A CIB Bank prémium banki szolgáltatása, a Magnifica támogatja az ügyfeleket a rövid, közép és hosszú távú pénzügyi céljaik elérésében. Vasas Norbert, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetője betekintést nyújtott a Magnifica működésébe és előnyeibe, a ingyenes bankári tanácsadástól a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton át a prémium bankkártyák nyújtotta lehetőségekig. A szolgáltatás kétféle kritériummal érhető el: 10 millió forint vagyon, vagy havi 750 ezer forint jóváírás a bankszámlán. Aki valamelyiket teljesíti, automatikusan Magnifica ügyféllé válik.
A MAGNIFICA ÜGYFELEK EGYEDI LEHETŐSÉGEI
Minden Magnifica ügyfél saját dedikált bankárhoz kerül, aki „személyesen vagy telefonon évente kétszer érdemben egyeztet ügyfeleivel” – magyarázta Vasas Norbert, hozzátéve: „a kapcsolattartás segít a személyre szabott pénzügyi tanácsadásban, és különösen fontos a csalások elkerülésében, hiszen a rendszeres kommunikáció miatt az ügyfelek biztosak lehetnek benne, hogy megfelelő szakemberrel dolgoznak.” A tanácsadás az Intesa Sanpaolo Group egyedi vagyontervezési rendszerének segítségével történik, így a nemzetközi tapasztalat a csoporthoz tartozó CIB Bank helyi szolgáltatásaiba is integrálódik. Vasas Norbert szerint „az Intesa Sanpaolo évszázados szakértelme hatékonyan jelenik meg a Magnifica szolgáltatásban”: az ügyfelek vagyonukat különböző kötvényekbe, részvényekbe és befektetési alapokba helyezhetik, amelyhez a bankárok szakértői segítséget nyújtanak.
Az üzletágvezető hangsúlyozta: „a legfontosabb talán az, hogy tanácsainkkal segítünk jól kezelni a saját vagyonukat”, és ez az ügyfél kockázatvállalási hajlandóságának, termékismeretének és ESG-igényeinek megfelelően történik.
A prémium ügyfeleknek olyan exkluzív szolgáltatások is elérhetőek, mint a CIB Visa Inspire Platinum és a Mastercard Gold betéti bankkártyák, amelyek többek között kényelmes reptéri várakozási lehetőséget, utasbiztosítást tesznek lehetővé.
KOMPLEX SZOLGÁLTATÁS, ÜGYFÉLEDUKÁCIÓVAL ÉS 24 ÓRÁS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL
A Magnifica nyilvánvaló előnyein túl a CIB Bank fontosnak érzi, hogy videós oktatóanyagokban röviden és tömören elmagyarázza a részvények, a kötvények és a vegyes alapok széles palettája révén kínált pénzügyi diverzifikáció előnyeit, illetve a megtakarítási programok és termékek működését. „Az ügyfelek visszajelzései alapján ezek az edukációs anyagok segítenek abban, hogy jobban megértsék a pénzügyeiket, és tudatosabb döntéseket hozzanak” – mondta az üzletágvezető, hozzátéve: az Intesa Sanpaolo tapasztalatai és a gazdasági helyzetértékelés lehetővé teszi, hogy a Magnifica szolgáltatások „a piaci ingadozások ellenére is többletértéket termeljenek az ügyfeleknek.”
Ha mindez nem lenne elég, a Magnifica ügyfélkör számára is elérhető a telefonos ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, ha sürgős pénzügyi kérdések merülnének fel, például gyors tranzakcióra van szükség, esetleg kártyával vagy online bejelentkezéssel kapcsolatos probléma adódik. (x)
További információk a CIB Bank prémium banki szolgáltatásáról:
„A tájékoztatás nem teljes körű. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, befektetési tanácsnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése. A befektetési döntést minden esetben a befektető hozza meg. A CIB Bank által nyújtott befektetési szolgáltatások tekintetében a Bank mindenkor hatályos Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó Üzletszabályzata és Díjjegyzéke az irányadó. A CIB Bank Zrt.-t nem terheli semminemű felelősség a befektető által hozott befektetési döntésekért, azok eredményéért, a befektetések kiválasztásából, illetőleg a piaci fejleményekből esetlegesen bekövetkező károkért. 2025. január 1-étől a jóváírási kritérium 800 ezer forintra változik.”
„A CIB Visa Inspire Platinum és a CIB Mastercard Gold betéti bankkártya esetében a tájékoztatás nem teljes körű, célja kizárólag a figyelem felkeltése. Az igénylésre és a termékre vonatkozó részletes feltételeket a Fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, valamint a Fogyasztók részére szóló Bankkártyákra vonatkozó Különös Üzletszabályzat, a költségeket és díjakat pedig a magánszemélyek részére szóló Bankkártya kondíciós lista tartalmazza.”
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
Az influenszerek véleménye, különösen a nagy elérésű tartalomgyártóké, sok esetben nagyobb befolyással bír bizonyos márkák, események megítélésére, mint a hagyományos média. A talent menedzsmenttel is foglalkozó PFR csoport ezt az trendet már 2014-ben felismerte. Csiszár Gergő vezetésével egy olyan működési modellt alakítottak ki, amiben bár a kreátorok kapják a központi szerepet, az együttműködések hatása mind […]
Igazi magyar teljesítmények. Körülöttük forgott szeptemberben a második Afterwork eseményünk is. Legközelebb ünnepi köntösben folytatjuk, az időpont december 3., természetesen megint meló után!