Kilenc éve kevesen hittek abban, hogy egy prémium autómárkának lehet jövője Miskolcon. Először Balogh József is visszautasította, hogy vezessen itt egy újonnan induló Mercedes-szalont, aztán befektetők segítségével megpályázta, elindította, majd az egyik legsikeresebb vidéki márkakereskedéssé tette. Ennek leglátványosabb bizonyítéka az utcakép: korábban alig lehetett Mercedest látni a városban, de a márka mostanra meghatározó jelenléttel bír […]
Kilenc éve kevesen hittek abban, hogy egy prémium autómárkának lehet jövője Miskolcon. Először Balogh József is visszautasította, hogy vezessen itt egy újonnan induló Mercedes-szalont, aztán befektetők segítségével megpályázta, elindította, majd az egyik legsikeresebb vidéki márkakereskedéssé tette. Ennek leglátványosabb bizonyítéka az utcakép: korábban alig lehetett Mercedest látni a városban, de a márka mostanra meghatározó jelenléttel bír Miskolcon. Nem véletlen, hogy 2017-ben elnyertek egy fontos ügyfélelégedettségi díjat, majd 2021-ben és 2023-ban az Év Márkakereskedése elismerést is.
Fókuszban a dolgozók
Balogh József ügyvezető kérdésünkre bevallotta: egy miskolci Mercedes-Benz-szalonban anno „senki sem látott megtérülést”, ő mégis belevágott és az elmúlt kilenc évben folyamatos növekedést sikerült elérnie. Az induláskor tízfős csapattal dolgozott, mára viszont közel száz munkatársa van. Filozófiája szerint a dolgozók komfortérzete közvetlen hatással van az ügyfelek kiszolgálására, ezért nagy figyelmet fordít a versenyképes bérezésre, a kellemes munkahelyi atmoszférára és az extra juttatásokra. Rendszeresen biztosít bónuszt és egészségügyi szűrést, illetve havi egyszer profi coach segíti a stábot. Egyedi kezdeményezésként bevezette továbbá, hogy a dolgozók minden második péntek délután hazamehetnek, így az eredeti munkaóráik csökkentése nélkül hosszabbíthatják meg a hétvégéjüket.
A folyamatosan változó üzleti világban az erős csapatok jelentik a siker kulcsát. De hogyan lehet a munkatársakat és üzleti partnereket olyan módon összehozni, amely inspirál és hosszú távon összekovácsol? A válasz Ausztria legnagyobb szabadidőparkjában, a Familyparkban rejlik. Itt az együttműködés, az adrenalin és a gasztronómiai élmények egyedülálló üzleti eseménnyé alakulnak. Stratégia és játék: Csapatépítés izgalommal […]
A folyamatosan változó üzleti világban az erős csapatok jelentik a siker kulcsát. De hogyan lehet a munkatársakat és üzleti partnereket olyan módon összehozni, amely inspirál és hosszú távon összekovácsol? A válasz Ausztria legnagyobb szabadidőparkjában, a Familyparkban rejlik. Itt az együttműködés, az adrenalin és a gasztronómiai élmények egyedülálló üzleti eseménnyé alakulnak.
Stratégia és játék: Csapatépítés izgalommal és szórakozással
Az „Invidia” szabadtéri kalandjáték igazi detektívekké változtatja csapatát, akiknek egy ketyegő veszélyt kell elhárítaniuk – logikus gondolkodással, hatékony együttműködéssel és problémamegoldó készséggel. 14 hektár, négy tematikus zóna és két óra áll rendelkezésre egy egyedülálló kalandhoz, amely ötvözi az analitikus gondolkodást és az adrenalint. Ünnepelje csapata sikerét egy ünnepélyes díjátadó keretében, oklevelekkel, érmekkel és pezsgős koccintással.
Akció és adrenalin: Az izgalom mint sikerfaktor
A detektívmunkát követően itt az ideje a szórakozásnak: érezze a sebesség varázsát a Götterblitz és Rattenmühle hullámvasutakon, repüljön Leonardo repülőgépével, vagy hódítsa meg Ausztria legnagyobb vadvízi pályáját, a Biberburgot. Ezek a kalandok garantáltan összekovácsolják a csapatokat és felejthetetlen emlékeket teremtenek.
Üzlet stílusosan: Meetingek az új Filippos étteremben
2025 nyarától a vállalatok egy új, exkluzív rendezvényhelyszínnel gazdagodnak: a Filippo’s Étterem modern konferenciatermet kínál, amely legfeljebb 60 fő befogadására alkalmas és kiváló technikai felszereltséggel rendelkezik. Legyen szó workshopról, szemináriumról vagy céges rendezvényről – ez az inspiráló környezet tökéletes hátteret biztosít a produktív megbeszélésekhez.
Gasztronómia és exkluzivitás: Ínycsiklandó pillanatok csapatának
A stílusos kávészünettől kezdve a változatos svédasztalos ebéden át az elegáns állófogadásig – a Familypark csapata személyre szabott gasztronómiai élményeket kínál. A zavartalan beszélgetésekhez és üzleti kapcsolatépítéshez akár külön termet vagy elkülönített helyiséget is biztosítanak.
Incentív programok és céges kedvezmények: Motiváció, amely inspirál
Lepje meg munkatársait vagy üzleti partnereit egy különleges élménnyel: a vállalatok kedvezményes napi és éves bérleteket vásárolhatnak, maximális rugalmassággal.
Használja ki a lehetőséget, hogy egyesítse az üzletet és a szórakozást egy felejthetetlen módon. Tervezze meg következő csapatépítő rendezvényét a Familyparkban, és tapasztalja meg, hogyan kovácsolódik össze csapata szórakozással, izgalommal és gasztronómiai élményekkel.
Mennyi pénz van a magyar zenei streamingpiacban? Megelőzte-e már a vinil a CD-t? Kinek a slágere pörgött a legtöbbször? És meg lehet-e élni pusztán dalszerzésből? Az Artisjus és a Mahasz 2024-es statisztikái. 1. Mekkora?12,2 milliárd forintos biznisz lett a hazai hangfelvételipar. 2024-ben 35 százalék felettnőtt a digitális piac (streaming és letöltés) forgalma. 2. Spotify- vagy Youtube-diszkó? 3. Magyar vagy külföldi?A hazai zenei alkotások bevételei […]
Az állampapírhatás csak még tovább növelte a külföldi ingatlanok iránti magyar keresletet. Két népszerű terep – Spanyolország és Olaszország – egy-egy magyar ingatlanszakértőjével beszéltük meg, mi mennyibe kerül odakint. Tippek és gyakorlati tudnivalók külföldi vásárláshoz. Pálmafák alatt kutyát sétáltatni„A Costa Blanca déli partjainál van száz nagyon erős nap (főszezon), száz, ennek a felét termelő nap (elő- és utószezon), […]
Wyze.me + Aggreg8.io + FintechBlocks = FintechX. Mudri György és Gémes Tamás több ötletből, több projektből tisztította le és gyúrta össze jelenlegi vállalkozásuk profilját. Szegedről építkeznek. Az egész onnan indult, hogy az egyik alapító (Mudri György) 2003 óta vezette óriási Excel-tábláját a napi költéseiről a kakaós csigától a cégépítéssel járó kiadásokig, közben a másik alapító (Gémes Tamás) – amerikai […]
Hajdu-Pásztor Petra beleszeretett a nagy tengerjárókba, majd miután megtalálta a tökéletes üzlettársát, Tóth-Máté Ákost, bő három év alatt 1,3 milliárdos cégértékig repítették hajós utakat közvetítő vállalkozásukat, a ClicknCruise-t. Mentorként is működő angyalbefektetőkkel a háttérben kezdik a skálázást, a nemzetközi terjeszkedést. Látott már utazásai során többször is szép nagy óceánjáró hajót, de Hajdu-Pásztor Petrának jó darabig egyáltalán nem keltették fel az érdeklődését […]