![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/FPWS_030424_085.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/FPWS_030424_118.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH7977.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH8815.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/FPWS_vallogatas_030424_001.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH7662.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH7695.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH7210.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH8516.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH7467.jpg)
![](https://cdn.forbes.hu/uploads/2024/05/DPH8985.jpg)
Számokban:
10 moderátor
22 kiállító
50 előadó
200 fős stáb
Tavaly is jólesett leírni, most is jólesik. Az idei Forbes Power Women’s Summit volt az eddigi legnagyobb eseményünk csaknem 2300 fős telt házzal a Millenáris két színpadán. Nem csoda, ha azt nézzük, hogy milyen csoda előadóink voltak.
Számokban:
10 moderátor
22 kiállító
50 előadó
200 fős stáb
Ha már megvetted, csak jelentkezz be!
Influenszernek üzletemberek, üzletembernek influenszerek. Hasan Suleiman (Szuli, balra) és Bálint a fitnesziparnak mutatnak görbe tükröt vicces, olykor ismeretterjesztő tartalmaikkal úgy, hogy közben nem is szeretik a tipikus kondis közeget. A TikTokon önmagukat adják, félmillióan követik őket. Rövid, frappáns videóik brutális elérést (és néha brutális favicceket) produkálnak, több mint harmincegymillió lájknál tartanak. Szakmaiság, alázat, önirónia, nagy adag humor – ez alkotja a kispesti Gym Suleiman egyvelegét.
Influenszer vagy online tartalomgyártó?
Bálint: Utóbbi.
Szuli: Csak Szuli.
Üzleti inspiráció?
Szuli: Bálega Egon, az üzlettársam.
Bálint: Például Szuli nagyon inspirál.
Mi a rejtett képességetek?
Bálint: Az ötvenes karom, bár ez nincs annyira rejtve. Meglepően jó vagyok matekból.
Szuli: Dobolás. Világszintű kongadobos vagyok. (Elővesz egy kicsi kongát, és énekelni kezdi Bódi Gusztitól az Aranyesőt – a szerk.)
Mi az, amiről álmodni sem mertetek, de összejött?
Bálint: Hogy híres leszek, és ennyien meg fognak ismerni. Sohasem tartottam magam ilyen alkatnak.
Szuli: Merek álmodni, és amit eddig megálmodtam, meg is történt.
Ki a kedvenc fitneszinfluenszeretek?
Bálint: Szuli?
Szuli: Bálint, nem kérdés. Mert ötvenes a karja.
Arnold vagy Coleman?
Egyszerre: Coleman!
Lábnap vagy karozás?
Bálint: Lábnap.
Szuli: Karozás.
Edzés előtti pörgető vagy edzés után fehérje?
Szuli: Fehérje.
Bálint: Kávé.
Kedvenc gyakorlat? És miért a fekvenyomás?
Bálint: Mert abban vagyok a legerősebb.
Szuli: Mert abban vagyok a leggyengébb.
Mennyit nyomtok ki?
Bálint: 215 kilogramm a maximum jelenleg.
Szuli: Nekem 152,5.
Kardió?
Szuli: Heti egy mostanában.
Bálint: Soha semmi! Séta vagy túra, az is inkább erdőben.
A Youtube aranygenerációjából indult, még ma is az egyik legértékesebb influenszer (idei listánkon a tizenhatodik). Barni több tízmilliós vállalkozást húzott a tartalomgyártásra, és nem csinál titkot belőle, miért hasznos trendeket utánozni. Van, aki médiabirodalmat épít, ő inkább italmárkát akart, befektetett szorgalma napok alatt kifizetődött.
A befektetők dollármilliárdokat szórtak el hiába használt luxusruhák forgalmazásával foglalkozó veszteséges cégekre. Egy teljesen valószerűtlen litván cég viszont megtalálta a kulcsot – a minap például azzal került be a magyarországi hírekbe, hogy egy szállítási akciója a Foxpost csomagküldő automatáit megbénító rohamot generált. A Vinted története az amerikai Forbesból.
Légrádi Gergelynél sokáig megfért egymás mellett, hogy ügyvédkedik és közben ír is. Némileg megborult a harmónia, amikor elkezdte az Eszínházat, azóta sakkoznia kell, hogy továbbra is legalább százkét százalékos erőbedobással tudjon elvégezni mindent. Márpedig ő így szereti csinálni.