JTI Hungary: fókuszban az innovációs stratégia és a társadalmi felelősségvállalás

A JTI Hungary 17 éve meghatározó szereplője a hazai dohánypiacnak, ahol hagyományos dohánytermékeket és potenciálisan csökkentett kockázatú alternatívákat kínál, miközben komoly adóbevételt generál, jelentős mértékben hozzájárulva a nemzetgazdasághoz.

A fogyasztói szokások folyamatosan változnak, így nagyobb teret adunk a hevített dohánytermékeknek, miközben egyre hangsúlyosabb a társadalmi felelősségvállalásunk – emelte ki a japán gyökerekkel rendelkező nemzetközi vállalat, a JTI magyarországi Country Managere.

Olexander Farkosh elmondása szerint a vállalat innovatív megoldásokkal alkalmazkodik a változó fogyasztói igényekhez. Az elmúlt években kiemelten fókuszáltak a hevítéses alternatívák fejlesztésére Magyarországon. Ennek részeként a vállalat folyamatosan bővíti hevített dohánytermék-portfólióját. A kiskereskedők edukációjára szintén nagy hangsúlyt helyeznek, hogy megkönnyítsék a potenciálisan csökkentett kockázatú termékek bevezetését. Ennek egyik példája a „hevített etikett” társadalmi célú kampányuk, amely a dohányzók, az e-cigarettát használók és a nem dohányzók közötti kölcsönös tiszteletet és az együttélést hivatott erősíteni.